dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Educació Inclusiva
  • Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva por título
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Educació Inclusiva
  • Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 38

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de les dades bàsiques de les escoles d'estiu de Barcelona (Període 1990-2010) 

      Salvat i Balaguer, Meritxell (2014-09)
      Anàlisi de les dades bàsiques de les principals escoles d'estiu de Barcelona, Rosa Sensat, Blanquerna i Col.legi de Dr. i llicenciats de BArcelona, al llarg del període 1990-2010
    • Anàlisi del grau d'inclusió d'un grup d'alumnes d'ESO 

      Dorca Mercader, Dolors (2011)
      Aquesta comunicació sintetitza el treball que hem realitzat durant el Màster d’Educació Inclusiva de la Universitat de Vic en el curs 2010-2011 tant pel que fa a les pràctiques com pel que fa als ...
    • Anàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusió 

      Dalmau Felipe, Elisa (2016-09)
      L‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, ...
    • Arts escèniques a l’aula Estratègia metodològica per a la inclusió i la creació de comunitat educativa 

      Camacho Vallejo, Sònia (2019-09-19)
      El teatre educatiu és un complement per a l'educació de joves i infants. Els espais teatrals són un reforç pedagògic. També és una eina de creixement personal i de coneixement interior en adults. ...
    • Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic 

      Santamans i Jornet, Sònia (2014-09)
      En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, ...
    • Atenció personalitzada a l’alumnat que rep suport des d'una USEE : un estudi de cas 

      Ramírez Galiano, Lídia (2016-06)
      L’estudi que es detalla a continuació consisteix en el desenvolupament d’una anàlisi de les característiques de l'atenció personalitzada a l'alumnat, des d’una USEE, en un centre d’Educació Infantil i ...
    • L'Avaluació de l'aprenentatge cooperatiu en el programa CA/AC : Cooperar per aprendre, aprendre a cooperar 

      Jiménez Perales, Verónica (2012)
    • El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE). 

      Garcia Molsosa, Marta (2015-09)
      Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un repte per a les institucions ...
    • La Cohesió de grup en el context de l’aprenentatge cooperatiu = La Cohesión de grupo en el contexto del aprendizaje cooperativo = The Group cohesion in the context of cooperative learning 

      Muns Abancó, Gemma (2016-09)
      La recerca que es presenta té com a eix vertebrador la implementació d’alguns àmbits d’intervenció del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en un estudi de cas específic. Concretament, ...
    • Educació per a la ciutadania i igualtat entre dones i homes. Estudi de la legislació educativa i d' una mostra dels manuals 

      Galceran Queralt, Anna (2011)
    • Envelliment, discapacitat intel·lectual i qualitat de vida. Dues veus, dos relats de vida 

      Ropero, Montserrat (2012)
    • Estudio de la docencia compartida en Educación Infantil: cómo mejorar la inclusión del alumnado en aulas ordinarias mediante la investigación-acción 

      Gisbert Monerris, Noelia Inmaculada (2021-06)
      La docencia compartida es una estrategia con gran potencial tanto para el desarrollo profesional de los docentes, como para el aprendizaje de todo el alumnado, porque hace posible que todos y todas ...
    • Etnia gitana e inclusión escolar 

      Barrado Pérez, Rocío (2021-06)
      Actualmente más de la mitad de los niños y niñas gitanos sufre abandono escolar temprano en España, unos datos bastantes elevados en comparación a los que presentan el conjunto de la población. Con ...
    • Funcions de les aplicacions d'internet en la relació família-escola 

      Beneyto Seoane, Mar (2012)
      El vincle entre família i escola és un aspecte clau en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. A la vegada ens trobem davant impediments, ja sigui de conciliació familiar i laboral o de ...
    • Implicación de las familias en el proceso de enseñanza 

      Martínez Moreno, María Jesús (2021-09)
      El proceso de enseñanza y aprendizaje de cualquier materia, se ve influenciado por múltiples factores, los cuales indicen positiva o negativamente en tal proceso educativo. Uno de estos factores, ...
    • La inclusió a l'aula d'un alumne amb NEE a través de la programació multinivell. Anàlisi de l'accés, el progrés i la participació 

      Ges Mascort, Laia (2017)
      El present treball final de màster que es presenta a continuació té la finalitat d‟analitzar si la programació multinivell pot esdevenir una eina que ajudi a fer front al repte escolar de caminar cap a ...
    • La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència 

      Vilarrasa Comerma, Ariadna (2014-06)
      El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren ...
    • Introducció del quadern de l'equip en l'assignatura de Treball Interdisciplinar del Grau de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport 

      Comerma Torras, Eduard (2014-09)
    • “Jo també puc” Referents d’èxit: una eina per a la millora de l’èxit educatiu de l’alumnat d’origen immigrat? 

      Casas Castañé, Marta (2013)
      La pregunta inicial de recerca que he plantejat per a aquest TFM era doble i es referia a l’impacte de les activitats del projecte “Referents d’èxit” en l’autoconcepte i les expectatives de futur ...
    • L'autonomia de l'alumne a l'escola rural. Avaluació de les competències relacionades amb l'autonomia de l'alumne a l'escola rural La Popa de Castellcir 

      Pujol Santamaria, Ferran (2011)
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC