Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorBarbé i Reguant, Jordi
dc.date.accessioned2013-02-05T18:50:00Z
dc.date.available2013-02-05T18:50:00Z
dc.date.created2012-06
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2062
dc.descriptionCurs 2011-2012
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent56 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació fí­sica -- Educació secundària obligatòriaca_ES
dc.subject.otherEducació afectivaca_ES
dc.subject.otherMarginació socialca_ES
dc.titleEfecte de l'educació emocional a l'aula : Pot disminuir aquesta educació el risc d’exclusió social de l’alumnat?ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Gil Pla i Campàs
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix