dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Treballs d'investigació (Tesines, Treballs de recerca de doctorat, Diploma d'Estudis Avançats) por título 
  •   Principal
  • Recerca
  • Treballs d'investigació (Tesines, Treballs de recerca de doctorat, Diploma d'Estudis Avançats)
  • Listando Treballs d'investigació (Tesines, Treballs de recerca de doctorat, Diploma d'Estudis Avançats) por título
  •   Principal
  • Recerca
  • Treballs d'investigació (Tesines, Treballs de recerca de doctorat, Diploma d'Estudis Avançats)
  • Listando Treballs d'investigació (Tesines, Treballs de recerca de doctorat, Diploma d'Estudis Avançats) por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Treballs d'investigació (Tesines, Treballs de recerca de doctorat, Diploma d'Estudis Avançats) por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 48

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Adolescència i preferències vocacionals: anàlisi comparativa per sexes, de les preferències vocacionals expressades per estudiants de 4t. d'Educació Secundària Obligatòria, a través d'un disseny longitudinal amb mostratges de subjectes diferents 

      Prat Viñolas, Pilar (2011-07-07)
      Aquest treball de recerca consisteix en un estudi sobre les preferències vocacionals expressades per adolescents que cursen 4t d’Educació Secundària Obligatòria, amb una anàlisi comparativa per sexes. ...
    • Anàlisi d'aplicacions del disseny de programació múltiple: una estimació de priorització en la planificació inicial i progressiva d'aquest enfocament 

      Ramírez Nieto, Neus (2012-02-23)
      To attend the Planning of the Classrom Plan for all the pupils from a point of view of incorporation for this to be accessible to all the pupils, ant attend the access Planning of each one of the ...
    • Anàlisi de l'estructura d'aprenentatge en l'ensenyament de l'educació fí­sica en l'educació obligatòria 

      Arumí Prat, Joan (2006)
      The present research project presents an analysis of the different learning structures that Phsysical Education teachers use in their sessions in compulsory education. The project has been organised in ...
    • Anàlisi de l'etapa d'introducció del programa CA/AC a centres del Berritzegune de Guipúscoa 

      Cañas Bravo, Ana (2011-11-09)
      Aquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest programa en la seva modalitat B. Aquesta modalitat ...
    • Anna Senyé, poeta 

      Pou i Jutglar, Ester (2010-09-09)
      Anna Senyé, poeta és un treball que explora la vida i el treball literari d’una poeta catalana anònima. Anna Senyé Ramisa (Manlleu, 1881-Barcelona, 1956) fou una dona de caràcter aventurer que va tenir ...
    • Aproximació a la figura dels Business Angels 

      Vinyes i Vila, Jesús (2010-09-29)
      Els business angels són persones físiques que inverteixen una part dels seus diners en empreses joves, tot just acabades de crear, en alguns casos fins i tot ajuden a crear-les. El nom d’àngels té el ...
    • Aproximació al disseny de procediments i instruments per a la personalització de l'ensenyament a l'etapa primària des d'una perspectiva inclusiva 

      Pedragosa i Xuclà, Olga (2004)
      Aquesta investigació centrada en els processos de personalització del currículum per a alumnes amb necessitats educatives especials, s'ha basat en dos objectius claus, per una banda ha definit un ...
    • Atenció primària: una aproximació a l'experiència vital de l'educand com a element educatiu 

      Coll Boada, Jordi (2011-11-25)
      La recerca Atenció Primària: una aproximació a l'experiència vital de l'educand com a element educatiu, posa de relleu la importància de l'experiència viscuda en un individu com a element motivador i ...
    • L' Aula de Teatre de la Universitat de Vic (ATUV): una aproximació a la seva trajectòria 

      Rusiñol Cirera, Dolors (2011)
      El present treball de recerca explora i descriu alguns dels aspectes més rellevants del que ha estat la trajectòria de l’Aula de Teatre de la UVic (ATUV) al llarg dels anys. Consta de dues parts ...
    • Avaluació de l'experiència pilot dels tallers d'estudi assistit de la UVic dins dels plans educatius d'entorn de Manlleu, Roda de Ter i Vic (curs 2006-2007) 

      Güell Bou, Elisenda (2008-12-30)
      Aquest treball de recerca ha consistit en realitzar el seguiment dels Tallers d'Estudi Assistit (TEA) de diferents poblacions de la comarca d'Osona, per tal de conèixer-los i avaluar-los. Els TEA ...
    • Comunidad y ciudadanía activa: fenomenología de una ocupación ética en un contexto de inmigración 

      Kapanazde, María (2012-02-09)
      La teoria i la praxi de la investigació qualitativa actual és hereva de la tradició fenomenològica. L’objectiu de la investigació està relacionat amb la comprensió profunda de les dimensions de ...
    • D'alumnes a mestres: explorant records escolars de noves generacions de mestres. Una mirada qualitativa i de gènere 

      Fatsini, Esther (2011-12-15)
      Aquest treball de recerca té la finalitat de conèixer com noves generacions de mestres van construint la seva identitat professional. Com que la recerca es situa a l’inici del seu pas per la formació ...
    • De la vivència a l'experiència: la significació del medi aquàtic en el desenvolupament de l'infant 

      Pla, Gil (2004)
      El present treball de recerca aprofundeix en la comprensió del medi aquàtic com a espai significatiu per a una intervenció psicomotriu en el desenvolupament dels infants. Parteix d'un plantejament ...
    • Delfinoteràpia: un abordatge terapèutic en persones amb TEA 

      Cortés Marco, Montserrat (2011-07-25)
      El present treball emmarca el concepte d'autisme des del punt de vista de diversos autors tant espanyols com de la resta del món. Així­ mateix intenta fer comprendre l'autisme des de diferents ...
    • Dones i barri en xarxa. Estudi de cas al voltant d'una pràctica de participació ciutadana i empoderament de dones a l'espai públic, en un context urbà desafavorit 

      Prat Bau, Núria (2010-09-27)
    • L'Educació assistencial i social a Vic 

      Sala Baiget, Joan (2007-06-11)
      A partir de les fonts documentals de la “Casa Misericòrdia” i de “Casa Caritat” de Vic i també del testimoni de persones que hi havien viscut o hi havien treballat o les coneixien de prop, s’ha volgut ...
    • Educació en valors i formació docent. La diversitat com a valor 

      Vericat i Beltran, Glòria (2007-03-16)
      La reflexió sobre la meva pràctica educativa m’ha portat a endinsar-me en el món de la diversitat i de l’educació en valors, i preguntar-me sobre la seva ubicació en la formació docent. L’enfocament ...
    • El descobriment: un context educatiu per implicar els alumnes d'educació primària en l'aprenentatge de la natació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2007-03-16)
      Emmarcat en un context educatiu, la present recerca fa un recorregut teòric per les diferents perspectives que fonamenten els diferents enfocaments de l'ensenyament i aprenentatge de la natació i presenta ...
    • El Taller de traducción como metodología didáctica experimental en un marco epistemológico socioconstructivista y humanista 

      La Rocca, Marcella (2004)
      Este trabajo de investigación presenta las diferentes fases de un experimento piloto que proyecté y realicé en el ámbito de la enseñanza de la traducción en un contexto universitario. El experimento ...
    • Escola i diversitat lingüística i cultural: desafiaments i oportunitats. El paper d'un Servei Educatiu de Zona com a agent d'innovació i canvi 

      Martí Olivella, Josep (2012-05-03)
      Davant dels nous reptes educatius que planteja l’augment de la diversitat lingüística i cultural al conjunt del Sistema Educatiu Català, el present treball descriu els resultats i experiències obtinguts ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC