Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
dc.contributor.authorPrat Ruscalleda, Nausica
dc.date.accessioned2013-09-10T17:35:54Z
dc.date.available2013-09-10T17:35:54Z
dc.date.created2013-05-24
dc.date.issued2013-09-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2344
dc.descriptionCurs 2012-2013
dc.description.abstractAquest és un projecte d'investigació descriptiva. Té com a finalitat conèixer i comprendre com és la inclusió dels nens amb Paràlisis Cerebral a les escoles ordinàries (bressol, primària i secundària), de la ciutat de Barcelona, des de la mirada de la Teràpia Ocupacional. Per tant, primer s'ha d'investigar quants alumnes amb aquesta lesió estan inclosos en escoles ordinàries, com també conèixer quants alumnes tornen a l'escola especial després d'estar escolaritzats a la ordinària. D'altra banda, es pretén descriure les perspectives i percepcions dels professionals i els alumnes implicats a la inclusió, i què succeeix a l'escola ordinària perquè alguns alumnes hagin de tornar a l'especial en algun moment de la seva escolarització. El projecte és de caire qualitatiu, on els instruments per l'obtenció de dades són protocols d'observació, entrevistes semi- estructurades i enquestes. Encara que per obtenir la mostra i els participants s'utilitzaran tècniques quantitatives. Les limitacions de l'estudi seran aquelles escoles, professionals i alumnes que per motius personals no vulguin participar de la mostra.ca_ES
dc.description.abstractThis is a descriptive research project, which has the finality of know and understand how is the inclusion of children with cerebral palsy at the ordinary schools (nursery, primary and secondary), in the city of Barcelona, from of the view the Occupational Therapy. First off all, we have to research how many pupils with this injury are included in ordinary schools, and to know how many students return at especial schools after being enrolled at the ordinary ones. Moreover, , it attempts to describe the perspectives and perceptions of the professionals and pupils evolved in inclusion, and what happen at the ordinary schools because some off them have to return at the special ones. The project is qualitative where the instruments for data research are observation protocols, semi-structured interviews and surveys. Although for having the samples and participants will be used quantitative techniques. The limitations for the study will be those schools, professionals and students who will not want to participate for personal reasons of the sample.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent92 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTeràpia ocupacionalca_ES
dc.subject.otherParàlisi cerebralca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.titleLa inclusió dels alumnes amb paràlisi cerebral, una mirada des de la teràpia ocupacionalca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint