Visualitzant Grau en Educació Social per títol
Ara mostrant els elements 1-20 de 110
-
A propòsit de la feina : com organitzem i vivim el nostre temps?
(2016-05-13)L’objecte d’estudi del treball és investigar sobre com influeix el temps de treball remunerat, entorn a l’organització i la vivència d’altres temps necessaris en la vida diària de tota persona. A partir ... -
Acolliment lingüístic en dones nouvingudes
(2013-05)La immigració és una característica de la societat actual, moltes persones marxen del seu país amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida. Els governs han desenvolupat accions per facilitar ... -
Acompanyament al dol des d'una perspectiva socioeducativa
(2020)La mort, esdevé un tema complexa, el qual no és fàcil abordar. És un tema amb el qual convivim cada dia, però en canvi no se'n parla i tampoc s'educa. Ningú ens prepara ni ens ensenya a fer front a la ... -
Addiccions i dones: anàlisi amb perspectiva de gènere del perfil i la situació de les dones que entren en comunitats terapèutiques
(2024-05)Addiccions i dones: Anàlisi amb perspectiva de gènere del perfil i la situació de les dones que entren en comunitats terapèutiques. La present investigació pretén fer un aprofundiment teòric dels ... -
Adolescència i música. La transmissió d’estereotips de gènere
(2017-05)L’objecte d’estudi del treball final de grau és investigar sobre la influència de la música en la transmissió d’estereotips de gènere en l’adolescència. Partint de la incidència que té la música actualment ... -
Anar a viure a la residència: El procés d'adaptació de la gent gran. Una mirada des dels professionals, les famílies i la gent gran
(2022-05-13)El present treball se centra en el procés d'adaptació de la gent gran a la residència, per tant, és objecte d'estudi el procés d'adaptació a partir dels elements que intervenen en aquest. Aquesta ... -
Anàlisi d'un procés vivencial d'una família amb un infant afectat pel trastorn d'espectre autista : el TEA, una caixa plena de secrets i sorpreses
(2014-05)El que es trobarà a continuació és tot el procés de recerca del Treball Final de Grau, on el tema clau és el Trastorn d’Espectre Autista. Cal destacar però, que el TEA és un trastorn molt ampli i aquest ... -
Anàlisi de diverses experiències en orientació i integració laboral de persones amb trastorn de l'espectre autista
(2014-05)El dret al treball constitueix un dels pilars fonamentals per a la vida de les persones i per a la societat en el seu conjunt. La integració en l’àmbit laboral suposa un procés de canvi en les persones, ... -
Anàlisi de la participació juvenil a Argentona. Aproximació a la realitat de les adolescents
(2021-05-14)El present treball se centre a fer una anàlisi de la situació de la participació juvenil al municipi d'Argentona. Es realitza una aproximació als recursos i serveis públics del poble que treballen per ... -
Anàlisi de les teràpies assistides amb cans en infants amb el trastorn de l'espectre autista
(2013-05)El que es trobarà a continuació és tot el procés de recerca del Treball Final de Grau, on el tema clau s’engloba amb tot el que és el món de la Teràpia Assistida amb Gossos aplicades dintre l’àmbit de ... -
Anàlisi de l’abandonament dels estudis postobligatoris de les noies marroquines a Manlleu. Trencant estereotips
(2017-05)El present treball de Final de Grau es centra en investigar les trajectòries educatives que viuen algunes noies d’origen immigrat de Manlleu. A partir de les seves històries de vida he pogut recollir ... -
Anàlisis de l'abandonament escolar dels immigrants o fills i filles d'immigrants: necessitat socioeconòmica, desmotivació i discriminació
(2023-05-12)L’abandonament escolar és una problemàtica social que aquests últims anys s’hi està treballant, però Espanya segueix encapçalant les llistes d’abandonament escolar més alt. Aquest fenomen afecta en ... -
Análisis de la Educación Sexual dirigida a adolescentes y jóvenes desde una perspectiva educativa
(2020-05)Esta investigación analiza las necesidades educativas de los jóvenes sobre educación sexual a lo largo de 50 años. Para llevar a cabo esta investigación cualitativa, se han realizado cuatro entrevistas ... -
Aprendre del carrer: etnografia per a una pedagogia de carrer
(2020)El carrer és un espai de relació, un lloc de trobada entre persones desconegudes que conviuen i entre totes creen el model de societat. Dins d’aquests espais podem observar les relacions de poder que ... -
Aproximació a la integració social de les persones sol·licitants d'asil i refugiades a Sabadell
(2020-05-15)Hi ha persones en el món que marxen de forma obligada del seu país d’origen a les quals se les considera persones refugiades i han de ser acollides per un altre país que li haurà de proporcionar ... -
Avui: assemblea. Un projecte per augmentar la participació a l’esplai
(2014-05)La participació és el procés de compartir les decisions que afecten a la pròpia vida i a la vida en comunitat. És un procés d’aprenentatge constant que cal estimular, incentivar i ensenyar per tal que ... -
“Caminem Junts” : un projecte socioeducatiu d’acompanyament a famílies per millorar vincles amb els infants
(2016-05)L’objectiu d’aquest treball és dissenyar, executar i avaluar un projecte socioeducatiu d’acompanyament familiar. El projecte es diu Caminem Junts i està adreçat a un grup de famílies que participen al ... -
El carrer com a espai de relació. Microetnografia sobre la creació de comunitat a l'espai públic
(2018-05)Els carrers, places i parcs d’una ciutat, barri o poble poden ser alguns dels llocs on les veïnes i veïns estableixin vincles socials a partir de les relacions informals. Podem considerar aquests ... -
Cartografiant l'assetjament de carrer: un anàlisi de la percepció i les experiències de les dones de Vic
(2023-05-12)Aquest treball final de grau té com a finalitat desplegar de manera visual i narrativa l’experiència de la feminitat en els espais urbans de Vic a través de les cartografies. La metodologia utilitzada ... -
El centre és casa, i com a casa enlloc
(2021-05-14)Quan als infants i adolescents tutelats no els és possible l’opció de disposar del recurs principal quant a mesures familiars, ingressen en centres educatius residencials. Tenint present que en aquests ...