dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Mestre d'Educació Primària por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Mestre d'Educació Primària
  • Listando Grau en Mestre d'Educació Primària por título
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Mestre d'Educació Primària
  • Listando Grau en Mestre d'Educació Primària por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Mestre d'Educació Primària por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 261

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Accions educatives per enfortir l’aprenentatge de l’alumnat en situació de pobresa infantil 

      López Alvarado, Mélida Roxana (2024-05)
      Rivas (2008) exposa que des d'una perspectiva d'inclusió, s'entén que les principals barreres que afecten l'aprenentatge i la participació de les i dels estudiants no es troben en les seves característiques ...
    • An Approach to how pronunciation is taught in “Les Pinediques” school 

      Vergés Marcer, Marta (2016-05-13)
      L’objectiu d’aquest treball és aportar una visió general sobre com s’ensenya la pronunciació de l’anglès a l’escola “Les Pinediques”. Amb aquest propòsit, es comentaran i analitzaran aspectes metodològics, ...
    • Analysis of teacher talk in the late years of primary education 

      Sardà Magem, Ferran (2023-05-25)
      Abstract. English is a mandatory subject for all schools under the Catalan curriculum. It is known that teacher talk is the main source of input most of the students will receive through their whole ...
    • Anàlisi comparat de les percepcions del valor pedagògic del silenci: l'escola senegalesa i l'escola catalana 

      Sau Tubau, Gemma (2019-05)
      El valor pedagògic del silenci en els contextos escolars està determinat per les pràctiques educatives que es viuen en el centre educatiu en funció de les percepcions que la cultura i la comunitat ...
    • Anàlisi d'estratègies d'identificació i prevenció dels trastorns de conducta a l'aula 

      Torrell Ferro, Adriana (2014-05)
      Aquest treball, vol exemplificar la importància que té actualment l’aplicació de diverses estratègies d’intervenció per identificar i disminuir la presència de trastorns de conducta a les aules. Des ...
    • Anàlisi d'una experiència basada en el mètode de la recerca del medi i amb el suport de les TIC 

      Cardona Areñas, Sílvia (2013-05-17)
      Avui en dia les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) s’han convertit en eines d’ús quotidià i alhora invisibles en diversos àmbits de la societat i les escoles no n’estan al marge. No cal ...
    • Anàlisi de com dos docents conceben i posen en pràctica l'ensenyament de les Ciències a l'Educació Primària 

      Rammou Achamsse, Chadia (2020)
      Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de les concepcions que tenen dos docents de l’ensenyament de les ciències i la seva posada en pràctica. Les dades s’han obtingut mitjançant una entrevista i una ...
    • Anàlisi de com la mobilització dels recursos que disposa una escola poden determinar practiques educatives més inclusives 

      Badia Moreno, Ariadna; Pons Tomas, Maria (2022)
      L’atenció educativa inclusiva és un gran repte a la societat i als centres educatius, ja que cada alumne/a és diferent. L’aprenentatge és un procés personalitzat que cada individu realitza des de la ...
    • Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial 

      Carrión Pérez, Gerard (2019-05)
      Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta “Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de ...
    • Anàlisi de l'activitat física dels infants de 6è de primària escolaritzats al municipi de Roda de Ter, Osona 

      Sellés Olomí, Roger (2020-05)
      En el present estudi s’ha portat a terme una investigació sobre els nivells d’activitat física dels infants de sisè de primària de Roda de Ter, en horari lectiu i no lectiu, diferenciat segons sexe. El ...
    • Anàlisi de l'oferta educativa per infants amb necessitats específiques de suport educatiu 

      Barnils i Crusats, Maria (2019-05-17)
      L’educació inclusiva és un dels reptes de futur del sistema educatiu català vigent. El Decret 150/2017 sobre l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu és una gran ...
    • Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària 

      Moya Martínez, Glòria (2020-05)
      La societat del nostre país cada vegada és més diversa i això es reflexa a l’escola. Per això, els centres educatius també cada vegada són més diversos i han de pensar com atendre tot l’alumnat dins del ...
    • Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a una escola d'un barri de Buenos Aires (Argentina) 

      Minguell Ribas, Alba (2023-05-30)
      La societat es troba en un procés de canvi constant el qual l’escola ha d’acompanyar inevitablement, i per tant, adaptar-se constantment a allò que succeeix i les demandes que es produeixen. Dins ...
    • Anàlisi de la interdisciplinarietat d’un projecte i la seva relació amb les matemàtiques 

      Mas Inocentes, Núria (2016-05-13)
      El Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un projecte que es desenvolupa a l’Escola el Roure Gros amb infants de cicle mitjà, en la qual els nens i les nenes aprenen ...
    • Anàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitat 

      Tordera Garrell, Helena (2020-05-14)
      Aquesta investigació es centra en una anàlisi sobre la participació de l’alumnat nouvingut a l’aula en una escola d’alta complexitat de tres casos específics de l’etapa d’Educació Primària. La hipòtesi ...
    • Anàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltiples 

      Mora Centelles, Gemma (2022-05-13)
      L’escola és un reflex de les actuacions i pràctiques de la societat on vivim. En aquest sentit, des dels centres educatius cal educar i vetllar per fer accessible l’aprenentatge i garantir el benestar ...
    • Anàlisi de la prevenció davant l'assetjament escolar en una escola d'educació infantil i primària 

      Gálvez Rodríguez, Sara (2020-05-13)
      La meva recerca està centrada en l’anàlisi davant la prevenció de l’assetjament escolar en un centre educatiu públic de la ciutat de Vic. A partir d’aquest punt de partida s’ha elaborat el marc teòric ...
    • Anàlisi de la relació entre família i escola que avança cap a la inclusió 

      Mundet Mola, Núria (2021-05)
      Els centres educatius han d’anar de la mà de les famílies dels infants. Una bona relació, i per tant, una bona participació entre ambdós agents educatius afavoreix l’aprenentatge i el desenvolupament ...
    • Anàlisi de les concepcions sobre la diversitat i les pràctiques educatives per a la inclusió dels alumnes a l’aula 

      Riera Martínez, Marta (2018-05)
    • Anàlisi de les idees prèvies dels alumnes d'Educació Primària sobre la funció de relació de l'ésser humà 

      Crespi i Juncà, Txell (2017-05)
      La finalitat d’aquest treball és veure com són els esquemes mentals dels alumnes en els diversos cicles de Primària sobre el sistema nerviós. Aquesta investigació es realitza mitjançant un qüestionari ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC