Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCreus Brunat, Martí
dc.date.accessioned2013-11-26T08:11:07Z
dc.date.available2013-11-26T08:11:07Z
dc.date.created2013-05-10
dc.date.issued2013-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2465
dc.descriptionCurs 2012-2013
dc.description.abstractEl jocs populars i tradicionals són un element educatiu i cultural molt important. Des de sempre han estat una font d’activitat física i comporten tota una sèrie de components motors i de valors que haurien de ser tinguts en compte a l’hora d’incloure’ls a les sessions d’educació física. Aquest estudi té com a objectiu conèixer la situació d’aquesta tipologia de jocs a les sessions d’educació física de dos centres educatius del municipi de San Juan la Laguna. Alhora es pretén comparar el paper que tenen els jocs populars i tradicionals en un centre de primària i en un de secundària de la població esmentada. A través de l’anàlisi dels currículums, de l’observació de les sessions d’educació física i de les entrevistes amb diversos docents, s’arriba a la conclusió que les pràctiques lúdiques populars i tradicionals tenen poca presència a l’educació física guatemalenca.ca_ES
dc.description.abstractPopular and traditional games are important educational and cultural elements. They have always been a source of physical activity and involve a number of motor components and values that should be taken into account at the time of including them in physical education sessions. This study aims at knowing the situation of this type of game activities in physical education sessions in two schools in San Juan la Laguna. At the same time, the aim of the search is to compare the role of traditional and popular games in a primary school and a High School in the same town. Through the analysis of curricula, the observation of the physical education sessions and interviews with several teachers lead us to the conclusion that traditional and popular game practices have little importance in the physical education in Guatemala.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEsports i jocs tradicionalsca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherCurrículums (Ensenyament)ca_ES
dc.subject.otherGuatemalaca_ES
dc.titleEls jocs populars i tradicionals a les classes d'educació física de primària i secundària de Guatemalaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint