Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPineda i Agurto, Karen
dc.date.accessioned2013-11-29T09:49:23Z
dc.date.available2013-11-29T09:49:23Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2500
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractJugar no és només un sinònim de diversió, sinó que darrera d’aquesta acció s’amaguen molts elements que són imprescindible per al desenvolupament infantil, ja que l’afavoreix en tots els àmbits de la seva vida. Un nen amb Necessitats Educatives Especial té el mateix dret de gaudir d’una estona de joc, i desenvolupar-­‐se com a persona. De fet, el joc és considerat una eina d’aprenentatge a l’edat infantil. Per això, el present treball de grau té com objectiu principal analitzar la importància del joc com a eina educativa amb infants amb un Trastorn de l’Espectre Autista. S’utilitza una metodologia qualitativa, i a través de l’observació, s’analitza com el joc ajuda a un infant amb Trastorn de l’Espectre Autista a adquirir determinades habilitats i capacitats que li permeten tenir certa autonomia. Els resultats obtinguts, permeten afirmar que la Unitat de Suport a l’Educació Especial utilitza el joc com un recurs didàctic per a treballar amb infants amb Autisme. Per això, es planteja una proposta d’intervenció dins d’aquesta unitat.ca_ES
dc.description.abstractTo play is not just a synonym of fun, but behind this action hides many elements that are essential for children's development, as it favour all areas of their life. A child with special educational needs have the same right to enjoy a bit of play, and grow as a person. In fact, the play is considered a learning tool in childhood. Therefore, the present graduate project’s main is to analyse the importance of plays as an educational tool for children with an Autism Spectrum Disorder. Used a qualitative methodology, and through observation, is analysed how the game helps a child with Autism Spectrum Disorder to acquire certain skills and abilities that allow they to have some autonomy. The results obtained allow that the Support Unit for Special Education uses the game as an educational resource to work with children with Autism. Therefore, there is a proposal for intervention in this unit.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent123 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherJocca_ES
dc.subject.otherEducació psicomotriuca_ES
dc.subject.otherAutismeca_ES
dc.subject.otherInfants autistes
dc.titleEl paper del joc en el desenvolupament d'infants amb TEAca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix