Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBach Vinyets, Núria
dc.date.accessioned2013-12-04T09:04:16Z
dc.date.available2013-12-04T09:04:16Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2514
dc.descriptionCurs 2012-2013
dc.description.abstractAquesta recerca està basada en l’observació de les cançons per aprendre i ensenyar la llengua anglesa en l’etapa d’Educació Primària. S’analitza la cançó com un recurs eficaç per aprendre aquesta llengua, així com també s’observen els avantatges i desavantatges que es poden trobar en l’ús de les cançons a les aules de Primària. A partir d’una aplicació pràctica també s’estudia la validesa d’aquest recurs en el primer i darrer curs de la Primària. A més a més, es mesura la motivació que mostren els alumnes davant d’aquesta eina d’aprenentatge. Finalment, es presenten els resultats obtinguts en l’aplicació pràctica que s’ha portat a terme en una escola i les conclusions que s’extreuen a partir de la justificació teòrica i els resultats obtinguts a partir de les sessions pràctiques.ca_ES
dc.description.abstractThis research is based on the observation of songs as a means of learning and teaching English in Primary Education. I analyze the song as a useful resource to learn this language, while observing the advantages and disadvantages that can be found in the use of songs in Primary classrooms. From a practical application I also study the validity of this resource in the first and last level of Primary Education. In addition, I measure the motivation that students show in front of this learning tool. Finally, I present the results of the practical application carried out in a school and the conclusions extracted from the theoretical rationale and the results obtained from the practical sessions.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent63 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherCançonsca_ES
dc.titleUsing Songs in Primary Education: Advantages and Challengesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint