Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCapdevila Puigpiquer, Judit
dc.date.accessioned2013-12-04T10:25:35Z
dc.date.available2013-12-04T10:25:35Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2517
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest treball consta d’una investigació amb una pràctica d’activitats basades en el moviment corporal amb un infant diagnosticat amb Trastorn de Dèficit D’Atenció (TDA), amb la intenció de tractar i treballar els problemes que pateix de concentració i atenció. Aquesta pràctica va tenir lloc a l’Escola Sant Jordi de Navàs. Es va analitzar a l’alumne/a en concret, però es van treballar totes les activitats amb tot el grup classe. Les activitats van ser dissenyades a partir dels aprenentatges a la universitat durant la carrera i també de diferents autors citats al marc teòric. Els instruments de recollida de dades que es van utilitzar són les tècniques d’observació i el diari de camp i la càmera de fotos i de vídeo per enregistrar moments en concret. Aquests instruments van donar lloc a l’anàlisi i a la valoració final de les sessions de la pràctica realitzada, en la que es va poder observar una millora en l’atenció, la concentració, l’ interès, la relació amb els companys, etc, aconseguint els objectius proposats al principi. Si el moviment corporal ajuda a millorar als infants que pateixen aquest trastorn i a tots els altres és aconsellable que a l’escola es busquin estratègies i formes de treballar-ho, en qualsevol àrea, per a motivar i fer créixer els aprenentatges de tots els alumnes.ca_ES
dc.description.abstractThis paper consists of research with practice activities based on bodily movement with a child diagnosed with the Attention Deficit Disorder (ADD), in order to treat and work the concentration and attention problems that the student suffers. This practice application took place in Sant Jordi School from Navàs. I analyzed one student in particular, but I worked all the activities with the whole class group. The activities were designed based on the University learning during the degree and also by different authors cited in the theoretical framework. The data collection instruments that I used are the techniques of observation and a field diary. I used a camera and a video camera in order to record specific moments. This information gave rise to the analysis and a final assessment of practical application that I carried out, in which it was observed an improvement in attention, concentration, interest, relationship with classmates, etc; and also an achievement of the objectives proposed at the beginning. If bodily movement helps to improve a child who suffers this disorder and everyone, it is advisable the school is looking for strategies and ways of working it in all subjects in order to motivate and grow the students’ learning.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent62 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTDAca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.subject.otherExpressió corporalca_ES
dc.titleEstudi de l'impacte de les activitats de moviment corporal en un infant amb TDAca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint