Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCardona Areñas, Sílvia
dc.date.accessioned2013-12-04T10:53:58Z
dc.date.available2013-12-04T10:53:58Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2518
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAvui en dia les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) s’han convertit en eines d’ús quotidià i alhora invisibles en diversos àmbits de la societat i les escoles no n’estan al marge. No cal ensenyar a fer servir eines tecnològiques, sinó que cal entendre-les com un suport. Recerques recents han demostrat que un bon ús d’aquestes potencien un bon ensenyament i aprenentatge. Al mateix temps, es potencien mètodes globalitzats a les aules que permeten construir coneixements significatius a partir de situacions i problemes. Per això, l’objectiu principal d’aquest estudi consisteix en investigar quins canvis s’observen en la motivació de l’alumnat i quins canvis succeeixen a l’aula en general quan s’usen les TIC com a suport en un mètode globalitzat anomenat la recerca del medi. Per tal de resoldre aquest problema d’investigació es recullen diverses dades d’una intervenció didàctica basada en aquest mètode que es porta a terme en dos cursos de cinquè de Primària. Tal com s’observarà, l’ús de les noves tecnologies en un mètode que permet apropar els infants a la realitat n’augmenta la motivació i promou canvis a l’aula que ajuden i faciliten la tasca del docent i alhora afavoreix un aprenentatge significatiu.ca_ES
dc.description.abstractNowadays, Information and Communications Technology (ICT) has become a daily tool and, at the same time, invisible in several areas of society and schools do not stand apart. It is not necessary to teach how to use technological tools, but it is necessary to use them as a support. According to recent research studies, a correct use of them promotes teaching and learning processes. At the same time, globalizing methodologies which allow building significant knowledge out of problems and situations are promoted in the classrooms. For this reason, the main objective of this research consists in investigating the different changes observed in the students motivation and see how they take place in a classroom when ICT is used as a support in a globalizing method known as research into educational media. In order to solve this research problem, different information which has been observed from a didactic intervention based on this method in two classrooms of fifth grade of primary school has been drawn. This research shows that the use of new technologies in a method which allows the child to approach reality increases the motivation and promotes changes in the classroom that help and make the teaching task easier and, at the same time, facilitates a significant learning.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent129 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTecnologia de la informacióca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.subject.otherMotivació en l'educacióca_ES
dc.titleAnàlisi d'una experiència basada en el mètode de la recerca del medi i amb el suport de les TICca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir