Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGes Mascort, Laia
dc.date.accessioned2013-12-04T12:06:15Z
dc.date.available2013-12-04T12:06:15Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2527
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractActualment l’educació està patint un seguit de canvis deguts a la presa de força del concepte d’escola inclusiva. Aquest treball pretén esdevenir una investigació de la metodologia de “l’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere” d’un pedagog italià i observar com aquesta afavoreix la presència, la participació i el progrés dels vint-i-set infants d’una classe, independentment de quines siguin les seves necessitats educatives. Així doncs, per tal de conèixer aquest fet, hem realitzat un estudi de cas de la metodologia que es duu a terme a l’escola parroquial de la infància Villa Gaia, situada al nord d’Itàlia, a través de l’anàlisi de documents, la involucració en el projecte, l’observació i la realització d’entrevistes.ca_ES
dc.description.abstractNowadays education is suffering several changes due to the gather of strength of inclusive school concept. This project pretends to become an investigation of the methodology of “l’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere” done by an Italian educator and observes how this one contributes to the presence, the participation and the progress of twenty-seven children of a classroom, independently of which their educational necessities are. Therefore, to know this fact, we have done a case study of the methodology that they put into practice at the children parish school Villa Gaia, situated at the north of Italy, through the documents analysis, the involvement of the project, observation and interviews.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent88 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherItàliaca_ES
dc.subject.otherSistema educatiu -- Avaluacióca_ES
dc.titleEls processos d'inclusió a Villa Gaia: treballem a partir de l'emoció de conèixer i el desig d'existirca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir