La inclusió a l'aula a través de l'aprenentatge cooperatiu i "l'emoció de conèixer" : anàlisi de la incidència de les estructures cooperatives d'aprenentatge i del projecte amb "l'emoció de conèixer” a partir de dos anàlisi de casos
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
Aquest document vol exemplificar com mitjançant l’aplicació d’estratègies metodològiques inclusives concretes es pot millorar la situació d’inclusió de dos infants en les seves aules ordinàries. Per tal de dur a terme aquest objectiu el que es fa és oferir una proposta d’innovació didàctica a partir d’estructures cooperatives d’aprenentatge i de l’estratègia metodològica “L’emoció de conèixer” perquè aquests infants augmentin en presència, participació i progrés per acabar sent inclosos significativament dins dels seus grups-classe. Paral·lelament s’analitza la incidència sobre els dos infants de les propostes que s’han dut a la pràctica per valorar-ne el grau d’efectivitat en relació a la millora de la inclusió.
This document wants to exemplify how to improve the inclusion of two children in their ordinary classes through the use of specific inclusive methodological strategies. To reach this goal, a proposal will be offered, based on cooperative learning structures and the methodological strategy "the emotion of knowing". With these programs, the children is expected to increase in presence, participation and progress, to end up being significantly included in their class. At the same time, an analysis of the incidence of these proposals to the children will be done, in order to evaluate the degree of efficience regarding the improvement of their inclusion.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Cooperació educativa
Atenció a la diversitat
Pages
114 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/