Fer cinema: un bon recurs per potenciar la creativitat a les aules
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
Aquesta petita investigació es divideix en dues parts. La primera, basada en els estudis teòrics, ofereix una visió de la importància de la creativitat dins i fora l’escola i de la didàctica d’aquesta a través de l’experiència de fer cinema. Fer d’actor, guionista, càmera, maquillador, escenògraf, entre d’altres, és una eina metodològica que potencia la creativitat dels alumnes? Ho investiguem a la segona part d’aquest document mitjançant estratègies d’avaluació de la creativitat. I els resultats indiquen que els infants que han realitzar el projecte de fer cinema tenen més bona qualificació en tots els aspectes avaluats.
This investigation is divided into two parts. The first one, a theory-based approach, offers an overview of the importance of creativity inside and outside school and of the didactic of creativity through the cinema experience. Is being an actor, writer, camera, makeup artist, set designer among others, a methodological tool to maximize the student’s creativity? We are going to investigate this in the second part of this document using strategies of creativity assessment. The results indicate that students who have completed the program of making cinema have better qualification in all aspects assessed.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Cinematografia en l'ensenyament
Creativitat
Páginas
122 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/