Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPahisa Farrés, Mar
dc.date.accessioned2013-12-10T08:40:01Z
dc.date.available2013-12-10T08:40:01Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2541
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest és un treball d'investigació sobre la construcció del coneixement científic, concretament del concepte de densitat a través de la flotabilitat. La investigació es basa en la teoria escrita i les idees prèvies dels alumnes d'una escola primària sobre aquest concepte. Aquest alumnes són una mostra representativa, 10 alumnes de 2n, 4t i 6è respectivament, per intentar reflectir les idees que tenen els alumnes al llarg de l'etapa de educació primària. Per a dur a terme aquesta investigació els alumnes han respost a dos qüestionaris on havien de predir el comportament de diferents materials dins l'aigua. També es van portar a terme unes activitats manipulatives sobre flotabilitat per poder recollir més dades. Finalment hi ha els resultats i comentaris que n'extrec sobre la teoria i les dades recollides.ca_ES
dc.description.abstractThis paper is a research work about the construction of scientific knowledge, specifically about the concept of density through buoyancy. This research is based on the written theory and the previous ideas that the students of a primary school can have about this concept. These students are a representative sample (10 students of 2nd, 4th and 6th course, respectively) with which I will try to reflect the ideas that these students can have throughout the primary education phase. To carry out this research, the students have answered two questionnaires, where they had to predict the behavior of different materials in the water. In order to have more information, I carried out some manipulative activities about the buoyancy. Finally, I show the results and comments extracted from the theory and the information collected.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent183 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherCiència -- Ensenyament primarica_ES
dc.subject.otherCiència -- Experimentsca_ES
dc.titleEvolució de la construcció del coneixement científic a l'educació primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint