dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Pérez Mata, Jéssica | |
dc.date.accessioned | 2013-12-10T09:22:07Z | |
dc.date.available | 2013-12-10T09:22:07Z | |
dc.date.created | 2013-05-17 | |
dc.date.issued | 2013-05-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2544 | |
dc.description | Curs 2012-2013 | ca_ES |
dc.description.abstract | En aquest treball, trobareu tot un seguit de teoria que emmarca, si més no, l’estudi realitzat, amb autors que defensen unes idees o unes altres, amb les lleis actuals d’educació i amb els diferents canvis educatius que s’han dut a terme en els últims anys i que han afectat les ciències socials i, conseqüentment, l’aprenentatge dels/les alumnes.
A més a més hi consta la recerca d’informació, descripció i anàlisi realitzat en dos centres educatius, amb la finalitat d’establir uns resultats que responguin a la pregunta inicial que em vaig plantejar abans de fer l’estudi: Què és més adequat per l’aprenentatge dels infants, utilitzar llibre de text a les aules o experimentar a partir de diferents recursos? | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 177 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Ciències socials -- Ensenyament | ca_ES |
dc.subject.other | Educació primària | ca_ES |
dc.title | Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |