Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPlanas Coll, Ariadna
dc.date.accessioned2013-12-10T09:34:07Z
dc.date.available2013-12-10T09:34:07Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2545
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractHi ha molts tipus d’escoles diferents, i fins i tot, podem constatar que cada escola és diferent de les altres. Per aquesta raó, quan parlem sobre l’aprenentatge de l’anglès, no podem generalitzar una manera de fer-ho, perquè cada una d’elles tracta aquesta llengua de manera diferent. A més, pel que fa a l’aprenentatge d’una llengua, hi ha diferents habilitats involucrades, i entre totes aquestes, he centrat aquest projecte en l’habilitat oral. Aquesta recerca esta basada en l’observació de tres exemples de tipus d’escoles, i per ser més precisos, té l’objectiu d’aprofundir com tracten l’Anglès. D’aquesta manera, el principal objectiu d’aquest projecte és comparar l’habilitat oral dels alumnes d’aquestes escoles, tot considerant les seves diferències. Així doncs, amb el desenvolupament d’aquesta recerca, vaig voler descobrir si hi havien alguns alumnes amb millors habilitats orals que d’altres, i trobar-ne la possible raó.
dc.description.abstractThere are a lot of different school settings, and moreover, we can state that each school is different from the others. For this reason, when we talk about the learning of English, we can’t generalize a way of doing it, because each school deals with this teaching in a different way. Also, regarding the learning of a language, there are different skills involved in it, and among all of them, I focused this project in the oral ability. This research is based on the observation of three examples of school settings, and to be more precise, it aims to delve in how they treat English. In this way, the main objective of this project is to compare the oral ability of the pupils of these schools, considering their differences. So, with the development of this research I wanted to discover if there were some pupils with better oral abilities than others, and find out the possible reason of it.
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent187 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherAptitud verbalca_ES
dc.subject.otherEscoles ruralsca_ES
dc.subject.otherEscoles públiquesca_ES
dc.subject.otherEscoles anglesesca_ES
dc.titleOral English in different school settingsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix