Les relacions entre alumnes a la classe d’Educació Física: la consciència de les actituds i valors en el treball cooperatiu en l’etapa de primària
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
La meva investigació de metodologia qualitativa es base en observar el grau de consciència que tenen els alumnes de tercer de primària, de l’escola El Gegant del Rec, dels valors, les actituds i les normes que es treballen a través de jocs cooperatius, els quals estan presentats a partir d’una unitat de programació. El motiu del meu estudi és que l’educació en valors ha d’estar present a l’àrea d’Educació Física, ja que és un escenari molt potent i és molt interessant observar i potenciar als discents diferents actituds i valors a través de jocs i normes.
My qualitative methodology research is based on the observation of the level of awareness that students of the third course in primary school have, particularly I have been analyzing the cases of “El Gegant del Rec” primary school. I have been researching on the values, attitudes and rules that are worked through cooperative games. These are presented from a unitary program. The purpose of my study is based to prove that the values education has been and now is part of Physical Education (P.E.). It is a powerful scene and it is really interesting to observe and encourage the learners with their different values and attitudes using the outdoor games world and their rules.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Jocs d'equip
Educació física
Educació primària
Pages
87 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/