Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSoldevila Vall, Cèlia
dc.date.accessioned2013-12-11T08:33:37Z
dc.date.available2013-12-11T08:33:37Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2550
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractEl Projecte Educatiu de Poble (PEP) és un instrument que s’utilitza per establir les línies pedagògiques del municipi amb la participació de tots els agents i sobretot per fomentar un aprenentatge al llarg de la vida de les persones que hi viuen. En aquest treball es presenta un marc teòric per tal de contextualitzar el tema i s’analitzen conceptes com poble educador, ciutat educadora, en relació a l’evolució d’aquests i l’atenció a la diversitat. A continuació, es descriuen i comparen dues experiències, la de Sant Bartomeu del Grau (Osona) i la de Borredà (Berguedà) i s’avaluen les activitats educatives que es porten a terme a Olost (Osona) amb l’objectiu de fer una proposta de projecte de poble educador per aquest municipi.ca_ES
dc.description.abstractThe Town Educational Project (Projecte Educatiu de Poble – PEP) is a tool which is used to establish the town’s pedagogical lines with participation of all the agents and above all to promote learning throughout the lives of its inhabitants. In this project, a theoretical framework is presented in order to contextualize the issue and analyse concepts such as educating town, educating city, in relation to their evolution and the attention to diversity. Then, this projects describes and compares two experiences, the one in Sant Bartomeu del Grau (Osona) and the one in Borredà (Berguedà) and it evaluates the educational activities which are carried out in Olost (Osona) aiming at designing an educating town project proposal for the latter.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent61 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació -- Participació ciutadanaca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.titleDiversitat i inclusió en el projecte de poble educador : Anàlisi d'experiènciesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix