Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSoler González, Sergio
dc.date.accessioned2013-12-11T09:12:52Z
dc.date.available2013-12-11T09:12:52Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2551
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest estudi consisteix en l’anàlisi de les practiques educatives que porta a terme una escola pública d’Educació Infantil i Primària, en relació a les estratègies d’ensenyament i aprenentatge de les ciències. Per aquest motiu, es presenta què proposa actualment la recerca educativa sobre l’ensenyament i aprenentatge de les ciències, la qual emfatitza en la necessitat de situar l’infant en el centre del seu procés educatiu, partint del seu coneixement intuïtiu, per tal que pensi, faci i comuniqui d’una manera similar a la que segueix la comunitat científica. Aquesta manera d’entendre l’educació científica és, segons els estudis actuals, condició sine qua non per a que l’alumne desenvolupi la competència científica, és a dir, aprengui ciència, aprenent com funciona la ciència i aprenent sobre la ciència. En base a aquesta teoria, s’han portat a terme observacions directes a diferents cursos, les quals s’han recollit en un diari d’observacions, per tractar d’analitzar com el centre escolar desenvolupa la pràctica educativa de les ciències en el seu dia a dia.ca_ES
dc.description.abstractThis study is referred to the analysis of educational practice that a public school is following in relation to science teaching and learning strategies, at both primary and kindergarten levels. Therefore, the present proposal on the science teaching and learning educational research is presented, which emphasizes the need to place children in the middle of the educational process based on their intuitive knowledge, so that they think, make and communicate in a similar way to that followed by scientific community. This way to approaching to scientific education is, according to current studies, a sine qua non requirement for students to develop scientific competence for learning science, learning how the science is running and learning about science. Based on this theory, participant observations have been made at different courses, which have been registered in an observational diary, in order to analyze the way by which this school is developing the science educational practice day by day.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent47 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherCiència -- Ensenyament primarica_ES
dc.subject.otherCiència -- Experiments
dc.titleL’Experimentació com a mètode de coneixement a l'escola primària : el cas de l'Arenal de Llevantca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix