La importància de l'educació emocional en l'aprenentatge i les relacions personals
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
El propòsit d’aquest estudi és fer un anàlisi de la importància de l’educació emocional en el
desenvolupament social i cognitiu dels alumnes d’educació primària. Per això, en primer lloc es
presenta un marc teòric basat en les aportacions i els descobriments de diferents autors sobre
diversos aspectes relacionats amb les emocions. En segon lloc, es presenta un estudi de cas,
fet a una aula de cinquè de primària, que mostra quin tractament es fa de les emocions a l’aula i
com aquest influeix en diferents aspectes com les relacions socials i l’aprenentatge. Per últim,
es fa un anàlisi de les dades recollides en aquest estudi i se’n mostren els resultats, a partir dels
quals es va considerar fer una possible proposta de millora que es presenta al final.
The purpose of this study is to analyze the importance of emotional education in the social and
cognitive development of primary school children. So firstly, a theoretical framework based on
the contributions and findings of different authors on various aspects of emotions will be
presented. Secondly, a case study carried out with fifth-grade students showing the treatment
given to emotions in the classroom and how it affects different aspects such as social
relationships and learning. Finally, an analysis of the data collected in this study and its results
will be shown, from which a proposal of improvement displayed at the end was considered.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Autoestima
Educació emocional
Páginas
57 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/