L’atenció a la diversitat i la inclusió a l’escola rural a la comarca de la Garrotxa: el cas de l’aprenentatge cooperatiu
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
L’estudi que es presenta a continuació pretén indagar en una part concreta i
en auge constant del món educatiu: l’atenció a la diversitat mitjançant
l’estructura cooperativa d’aprenentatge.
L’estudi ha estat realitzat a partir d’un estudi de cas, l’objectiu del qual és
analitzar, comprendre i plantejar pràctiques educatives dirigides a
promoure la inclusió satisfactòria de tot l’alumnat; siguin quines siguin
les seves característiques individuals vers l’aprenentatge.
Els resultats observats mostren l'existència d'un fort vincle entre la millora de
la cohesió del grup i la capacitat de rebre i donar ajudes per part de
l'alumnat.
The study that we present next is meant to explore an specific educational
method which has gained popularity in present days: the attention to
diversity by means of cooperative structure of training.
The research has been made in case study with the goal of analyzing,
understanding, and proposing new educational methods focused on
promote the satisfactory inclusion of all student; with no reject to their
own individual characteristics and skills towards learning.
The results show the existence of a wide and strong link between a better
group cohesion and the capacity of students to give and receive help.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Atenció a la diversitat
Aprenentatge -- Treball en equip
Páginas
64 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/