Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMartí i Feixas, Jordi
dc.contributor.authorJiménez i Bargalló, Isabel
dc.contributor.authorComajoan, Llorenç
dc.contributor.authorVilà, Montserrat (Vilà i Santasusana)
dc.date.accessioned2014-02-12T12:21:32Z
dc.date.available2014-02-12T12:21:32Z
dc.date.created2012
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationMartí Feixas, J., Jiménez, I., Comajoan Colomé, L., & Vilà, M. (2012). Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, (58), 49-56.ca_ES
dc.identifier.issn1133-9845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2706
dc.description.abstractAquest article presenta l’ús de la llibreta de ciències com a eina per desenvolupar el pensament científic en els infants. A partir d’una experiència col·laborativa entre universitat i escola relacionada amb l’ensenyament de ciències a sisè de primària, s’hi analitzen els raonaments que fa l’alumnat des del punt de vista de la construcció del pensament científic i des d’una perspectiva científica. Els resultats de l’anàlisi de les anotacions a la llibreta de ciències mostren que els nens i nenes expliquen els fenòmens més que no pas els argumenten i que tenen dificultats lingüístiques a l’hora de fer les anotacions científiques. Al llarg de l’article, s’esmenten els avantatges i els inconvenients de l’ús de la llibreta de ciències per aprendre ciències.ca_ES
dc.description.abstractThis paper looks at the use of the science notebook as a tool for developing scientific thought in children. Based on a collaborative initiative between university and school linked to teaching sciences at sixth-year primary level, it analyses pupils’ reasoning from the point of view of building scientific thought and from a scientific perspective. The findings of this analysis of notebook notes show that pupils explain phenomena rather than set out arguments for them and have language difficulties when it comes to making scientific notes. The paper sets out the advantages and disadvantages of using science notebooks to learn science.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent8 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGraóca_ES
dc.rights(c) Graó, 2012
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherCiències -- Didàcticaca_ES
dc.subject.otherLlengua -- Didàcticaca_ES
dc.titleCom raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Un model vàlid per ensenyar a aprendre i per aprendre a ensenyarca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir