Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCámara Ortiz, Carolina
dc.date.accessioned2014-10-06T11:19:55Z
dc.date.available2014-10-06T11:19:55Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3350
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEn els últims anys, un gran nombre de docents i escoles han estat introduint programes AICLE a les escoles catalanes. A la majoria d’escoles, però, només s'ensenya anglès com a llengua estrangera, la qual cosa, limita les oportunitats d'estar en contacte amb la llengua estrangera en un context diferent. L’objectiu d'aquest estudi és analitzar si els infants milloren en les seves habilitats lectores i comprovar si existeix un avantatge significatiu respecte els alumnes que només estudien anglès com a llengua estrangera. L’estudi empíric que us presento a continuació, compara els resultats obtinguts en dues proves de comprensió lectora. A les proves hi van participar dos grups d’alumnes de cinquè de d’Educació Primària. Un dels grups seguia un programa AICLE (1 hora a la setmana i , a més aprenia anglès coma llengua estrangera); l’altre grup només estudiava anglès com a llengua estrangera. L'objectiu principal d'aquest projecte d'investigació és esbrinar si els programes AICLE tenen un impacte en les habilitats lectores en llengua anglesa dels alumnes. Així doncs, humilment intentaré contribuir a la literatura existent sobre els beneficis de l’AICLE.ca_ES
dc.description.abstractIn the last few years, an increasing number of teachers and schools have been introducing CLIL initiatives in Catalan schools. In most of schools, however, English is still taught as a foreign language following a scheduled timetable which limits the opportunities to be in contact with the foreign language in a different context. The purpose of this study is to analyse the impact on learners’ reading skills EFL learners who are involved in a CLIL project and test if there is a significant advantage over those students who are not involved in CLIL. This empirical study compares the results in the reading tests of two groups of fifth Primary graders. One group was involved in a CLIL project ( 1 hour a week in addition to its EFL lessons) and the the other one was learning English as foreign language. The main aim of this research project is to find out whether CLIL programmes have an impact on the learners’ reading skills in English, thus humbly contributing to enrich the existing literature on the benefits of CLIL.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent42 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.titleThe impact of adopting a CLIL approach on EFL learners reading skills in Catalonia schoolca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix