Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCasé Medina, Carla
dc.date.accessioned2014-10-06T11:28:54Z
dc.date.available2014-10-06T11:28:54Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3351
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest estudi intenta explorar i descobrir les actituds i creences d’alguns mestres de llengua anglesa de Catalunya sobre la naturalesa dels jocs i les cançons, així com el paper que juguen en les seves aules per ensenyar l’anglès als infants. Les opinions dels mestres de llengua anglesa van ser recollides mitjançant un qüestionari que contenia preguntes sobre els jocs i les cançons i els resultats s’analitzen i s’exposen en aquest estudi.ca_ES
dc.description.abstractThe present study is an attempt to explore and discover the attitudes and beliefs of some Catalan Primary English foreign language teachers about the nature of games and songs as well as the role that they play in their EFL classrooms to teach young learners. English language teachers’ opinions were collected through a questionnaire which contained statements about both topics, games and songs and the results were analyzed and exposed in the present study.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent38 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherJocsca_ES
dc.subject.otherCançonsca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.titleThe pedagogical value of games and songs : The perceptions of teachersca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir