Mostra el registre parcial de l'element
L’orquestra inclusiva dintre del context escolar
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | González Fuentes, Sergio | |
dc.date.accessioned | 2014-10-06T13:56:32Z | |
dc.date.available | 2014-10-06T13:56:32Z | |
dc.date.created | 2014-05-16 | |
dc.date.issued | 2014-05-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3353 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | Aquest treball d’investigació pretén conèixer els factors que condicionen una pràctica instrumental inclusiva en el context escolar i d’aula; un tema poc treballat amb consciència d’universalitat en l’àrea curricular d’Educació Musical. En primer lloc, a la fonamentació teòrica, s’han extret les principals idees de diferents autors que tracten sobre el Disseny Universal, l’Ensenyament Multinivell, el treball cooperatiu i el treball musical amb instrumentació Orff. De cada un d’aquests blocs s’ha realitzat una relació entre aquestes teories i l’aplicació al context musical. Posteriorment, treballant des de la base teòrica, s’ha aplicat una intervenció a nivell escolar de dues setmanes on es pretén identificar els ítems que dificulten o afavoreixen la pràctica instrumental a l’aula i idear alternatives de pràctica instrumental inclusiva. | ca_ES |
dc.description.abstract | This research aims to determine the factors that determine a practical instrument in the inclusive classroom and school context ; recently worked with a theme of universal consciousness in the area of music education curricula . First, the theoretical , the main ideas are drawn from different authors dealing with the Universal Design, Multilevel Education, cooperative work and work Orff musical instruments. Each of these blocks has made a connection between these theories and applying the musical context. Later, working from the theoretical basis, intervention was applied at two-week school which aims to identify items that hinder or encourage instrumental practice in the classroom and devise alternative instrumental inclusive practice . | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 35 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Música -- Ensenyament | ca_ES |
dc.title | L’orquestra inclusiva dintre del context escolar | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |