Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGonzález Fuentes, Sergio
dc.date.accessioned2014-10-06T13:56:32Z
dc.date.available2014-10-06T13:56:32Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3353
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball d’investigació pretén conèixer els factors que condicionen una pràctica instrumental inclusiva en el context escolar i d’aula; un tema poc treballat amb consciència d’universalitat en l’àrea curricular d’Educació Musical. En primer lloc, a la fonamentació teòrica, s’han extret les principals idees de diferents autors que tracten sobre el Disseny Universal, l’Ensenyament Multinivell, el treball cooperatiu i el treball musical amb instrumentació Orff. De cada un d’aquests blocs s’ha realitzat una relació entre aquestes teories i l’aplicació al context musical. Posteriorment, treballant des de la base teòrica, s’ha aplicat una intervenció a nivell escolar de dues setmanes on es pretén identificar els ítems que dificulten o afavoreixen la pràctica instrumental a l’aula i idear alternatives de pràctica instrumental inclusiva.ca_ES
dc.description.abstractThis research aims to determine the factors that determine a practical instrument in the inclusive classroom and school context ; recently worked with a theme of universal consciousness in the area of music education curricula . First, the theoretical , the main ideas are drawn from different authors dealing with the Universal Design, Multilevel Education, cooperative work and work Orff musical instruments. Each of these blocks has made a connection between these theories and applying the musical context. Later, working from the theoretical basis, intervention was applied at two-week school which aims to identify items that hinder or encourage instrumental practice in the classroom and devise alternative instrumental inclusive practice .ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent35 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentca_ES
dc.titleL’orquestra inclusiva dintre del context escolarca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir