Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMolins Joaquin, Bruna
dc.date.accessioned2014-10-06T15:11:38Z
dc.date.available2014-10-06T15:11:38Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3356
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl treball que es presenta a continuació pretén fer un aprofundiment en la metodologia pedagògica “Emozione di conoscere e desiderio di esistere”, nascuda a Itàlia i usada com a referent en l’Educació Especial, amb la intensió de poder valorar de quina manera afecta la seva pràctica en el desenvolupament de l’autonomia de l’infant. Per fer-ho, s’ha fet un recull dels estudis més rellevants relacionats amb el mètode “Emozione di conocscere” i amb el concepte d’autonomia. Seguidament, s’ha fet una observació acurada per poder descriure la posada en pràctica d’un projecte basat en aquesta metodologia i analitzar com aquest intervé en desenvolupar dita competència en els alumnes. Tot això, emmarcat dins l’escenari de la “Scuola Elementare Pirazzini”, situada al centre – nord d’Itàlia.ca_ES
dc.description.abstractThe work presented below aims to delve into the “Emozione di conoscere e desiderio di esistere” pedagogical methodology, born in Italy and used as a referent in Special Education, with the intention to be able to valuate in which way its practice affects to the child autonomy development. In order to research about that, it has been done a collection of the most relevant studies related to the method “Emozione di conoscere” and with the autonomy’s concept. Next, it has been done an accurate observation to describe the practice of a project based in this methodology and to analyze how this project intervenes in the development of this competence in the pupils. The entire project is framed into the scenario of the school “Scuola Elementare Pirazzini”, situated in the centre – north of Italy.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent60 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAutonomia de l'alumneca_ES
dc.subject.otherEducació especialca_ES
dc.title“L’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere”: Què és i com afecta la seva pràctica en el desenvolupament de l'autonomia de l'infantca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint