Mostra el registre parcial de l'element
L’Artteràpia com a eina d'autoconeixement dels infants
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Monforte Gonzalez, Cristina | |
dc.date.accessioned | 2014-10-06T16:04:34Z | |
dc.date.available | 2014-10-06T16:04:34Z | |
dc.date.created | 2014-05-16 | |
dc.date.issued | 2014-05-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3357 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | L’artteràpia és una pràctica poc coneguda socialment i molt menys en l’àmbit educatiu. Amb aquest projecte es pretén donar-la a conèixer i a més oferir un recurs educatiu per portar-la a la pràctica. L’artteràpia pot ser una molt bona eina per treballar l’autoconeixement amb els infants d’una forma diferent i natural i així educar persones amb una major capacitat d’autoanàlisi i en conseqüència amb major habilitat per interactuar amb el seu entorn. El treball està dividit en dues parts diferenciades, en primer lloc trobem la fonamentació teòrica sobre l’artteràpia i l’educació emocional i la posició que tenen aquests en el currículum actual. Seguidament trobem l’aplicació pràctica, desenvolupant el mètode d’investigació, el projecte ideat i portat a terme i finalment les conclusions i reflexions finals, punt d’unió entre la part teòrica i la pràctica. | ca_ES |
dc.description.abstract | Art therapy is a socially little known practice and generally unknown in education. This project aims to further knowledge and also provide an educational resource to bring it to practice. Art therapy can be a useful tool to work and increase the children’s selfawareness in a different and natural way and educate people with a greater capacity for self-analysis and, therefore, a greater ability to interact with their environment. The project is divided into two parts, the first one includes the theoretical framework of the art therapy as well as the emotional education and the role that they have in the current curriculum. The second part consists of a practical application, a development of the research method and the project designed and implemented. Finally I have included my final conclusions and beliefs about the theoretical framework and the practical application. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 74 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Art -- Ensenyament | ca_ES |
dc.subject.other | Coneixement d'un mateix | ca_ES |
dc.subject.other | Emocions en els infants | ca_ES |
dc.title | L’Artteràpia com a eina d'autoconeixement dels infants | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |