The application of communicative language teaching : a particular case in a polish primary school
Autor/a
Data de publicació
2014-05Resum
L’objectiu d’aquest estudi és examinar si l’Ensenyament Comunicatiu de la
Llengua és usat per les mestres quan duen a terme classes d’anglès com a llengua
estrangera en una escola de primària polonesa, amb un context educatiu especial.
Aquesta recerca qualitativa analitza cinc conjunts principals d’informació relacionats
amb l’ensenyament de la llengua estrangera que caracteritzen l’enfocament de
l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua i que estan centrats en: el coneixement i les
creences dels mestres sobre l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la
Llengua; l’ús de la llengua; els aspectes de la llengua anglesa que s’ensenyen; les
característiques de les activitats: i el procés d’ensenyament. Per aquest objectiu, s’ha
proporcionat un qüestionari a cada mestra d’anglès i s’han portat a terme algunes
observacions d’aula per tal de recollir dades, analitzar-les i extreure’n unes
conclusions. Els resultats de la investigació mostren que les mestres d’anglès donen
bastant suport a l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua, així com
apliquen força sovint els seus trets característics quan porten a terme les classes.
The goal of this study is to examine if Communicative Language Teaching is used by
teachers when implementing English as a foreign language lessons in a Polish Primary
school. This qualitative research analyses five major sets of information related to
foreign language teaching which characterises CLT approach, and they are focused on
teachers’ knowledge and beliefs of CLT approach; the use of the language; the aspects
of the English language which are taught; the activities’ features; and the process of
teaching. For that purpose, a questionnaire was given to each English teacher and
some classroom observations were carried out to collect data, analyse it and draw a
final conclusion. Results of the investigation show that English teachers fairly support
CLT approach and that they apply its main typical features quite often while
implementing lessons.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Anglès -- Ensenyament
Educació primària
Polònia -- Ensenyament
Pàgines
68 p.
Nota
Curs 2013-2014
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/