La convivència entre les famílies i l'escola. L'experiència de mares enllaç a Vic
View/Open
Author
Publication date
2014-05Abstract
El present Treball Final de Grau (TFG) que porta com a títol La convivència entre les famílies i l’escola. L’experiència de Mares enllaç a Vic, es centra a estudiar el projecte Mares enllaç amb la finalitat d’identificar la incidència que ha tingut el funcionament d’aquest projecte en la relació entre els membres de la Comunitat Educativa. Aquest treball mostra la importància d’un bon vincle entre les famílies i l’escola atès que, en la línia del que mostren les referències bibliogràfiques, aquest repercuteix positivament en els alumnes. Paral·lelament, posa èmfasi en la pluralitat cultural que és present a les aules actualment. Per la seva naturalesa, la recerca s’emmarca dins el paradigma interpretatiu, el que significa una metodologia qualitativa orientada a la comprensió de la realitat del centre, a partir de la construcció d’un estudi de cas.
The present research, called The coexistence between families and school. The experience of Mares enllaç in Vic, is focused on studying the Mares enllaç project, with the final goal in evaluating the repercussion of this project within the members of the Educational Community. This work shows the importance of a good relationship between families and school since that, in line with bibliographic references, this has a positive influence on the students. In parallel, the work emphasizes the cultural plurality which is present in classrooms currently. By its nature, research is framed within interpretative paradigm, which means a qualitative methodology oriented to understanding the reality of the center, from a case’s study.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Família i escola
Convivència escolar
Pluralisme cultural
Pages
88 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats