Mostra el registre parcial de l'element
El Mercadal v.o una experiència de teatre comunitari
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Páez Leiva, Laura | |
dc.date.accessioned | 2014-10-14T08:05:49Z | |
dc.date.available | 2014-10-14T08:05:49Z | |
dc.date.created | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3417 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | Aquest Treball Final de Grau d’Educació Social pretén comprendre el projecte de teatre comunitari, el Mercadal v.o. 2012, a través de l’experiència d’un grup de participants. A través d’un marc teòric inicial es dóna forma a les seves argumentacions per poder així relacionar i explicar els eixos centrals del projecte, com ara: participació, grup, apoderament i teatre comunitari. Els resultats de les entrevistes ens mostren, un projecte de teatre comunitari únic que s’ha adaptat a les persones, a les seves característiques i a les seves necessitats gràcies a un equip de professionals amb una mirada en comú, la tasca social. L’impacte personal d’haver participat en una experiència com el Mercadal v.o, els vincles establerts amb el grup i l’augment de la participació en altres activitats teatrals de la ciutat, són les preguntes a les quals aquesta primera experiència en investigació qualitativa pretén donar resposta i que han aportat una major comprensió al fet de què significa dur a terme un projecte de teatre comunitari. | ca_ES |
dc.description.abstract | This Social Education Final Project aims to understand community theatre, Original Version Mercadal 2012, through the experience of a group of participants. A theoretical initial guideline gives shape to their arguments and so it relates and explains the central themes of the project, such as participation, group empowerment and community theatre. The results of the interviews show, a community theatre project, a unique community theatre project which has been adapted to the people, their characteristics and their needs through a team of professionals with a common view, the social task. The personal impact of taking part in an experience like Original Version Mercadal, the ties established with the group and an increase in participation in other theatrical activities of the city are the questions to which this initial experience in qualitative research aims to respond. At the same time they have provided a greater understanding of what it means to carry out a community theatre project. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 149 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Teatre i societat | ca_ES |
dc.subject.other | Educació social | ca_ES |
dc.title | El Mercadal v.o una experiència de teatre comunitari | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Educació Social [110]