El Mercadal v.o una experiència de teatre comunitari
View/Open
Author
Publication date
2014-05Abstract
Aquest Treball Final de Grau d’Educació Social pretén comprendre el projecte de teatre
comunitari, el Mercadal v.o. 2012, a través de l’experiència d’un grup de participants.
A través d’un marc teòric inicial es dóna forma a les seves argumentacions per poder
així relacionar i explicar els eixos centrals del projecte, com ara: participació, grup,
apoderament i teatre comunitari.
Els resultats de les entrevistes ens mostren, un projecte de teatre comunitari únic que
s’ha adaptat a les persones, a les seves característiques i a les seves necessitats gràcies a
un equip de professionals amb una mirada en comú, la tasca social. L’impacte personal
d’haver participat en una experiència com el Mercadal v.o, els vincles establerts amb el
grup i l’augment de la participació en altres activitats teatrals de la ciutat, són les
preguntes a les quals aquesta primera experiència en investigació qualitativa pretén
donar resposta i que han aportat una major comprensió al fet de què significa dur a
terme un projecte de teatre comunitari.
This Social Education Final Project aims to understand community theatre, Original
Version Mercadal 2012, through the experience of a group of participants. A theoretical
initial guideline gives shape to their arguments and so it relates and explains the central
themes of the project, such as participation, group empowerment and community
theatre.
The results of the interviews show, a community theatre project, a unique community
theatre project which has been adapted to the people, their characteristics and their
needs through a team of professionals with a common view, the social task. The
personal impact of taking part in an experience like Original Version Mercadal, the ties
established with the group and an increase in participation in other theatrical activities
of the city are the questions to which this initial experience in qualitative research aims
to respond. At the same time they have provided a greater understanding of what it
means to carry out a community theatre project.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Teatre i societat
Educació social
Pages
149 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Educació Social [110]
Rights
Tots els drets reservats