Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPáez Leiva, Laura
dc.date.accessioned2014-10-14T08:05:49Z
dc.date.available2014-10-14T08:05:49Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3417
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest Treball Final de Grau d’Educació Social pretén comprendre el projecte de teatre comunitari, el Mercadal v.o. 2012, a través de l’experiència d’un grup de participants. A través d’un marc teòric inicial es dóna forma a les seves argumentacions per poder així relacionar i explicar els eixos centrals del projecte, com ara: participació, grup, apoderament i teatre comunitari. Els resultats de les entrevistes ens mostren, un projecte de teatre comunitari únic que s’ha adaptat a les persones, a les seves característiques i a les seves necessitats gràcies a un equip de professionals amb una mirada en comú, la tasca social. L’impacte personal d’haver participat en una experiència com el Mercadal v.o, els vincles establerts amb el grup i l’augment de la participació en altres activitats teatrals de la ciutat, són les preguntes a les quals aquesta primera experiència en investigació qualitativa pretén donar resposta i que han aportat una major comprensió al fet de què significa dur a terme un projecte de teatre comunitari.ca_ES
dc.description.abstractThis Social Education Final Project aims to understand community theatre, Original Version Mercadal 2012, through the experience of a group of participants. A theoretical initial guideline gives shape to their arguments and so it relates and explains the central themes of the project, such as participation, group empowerment and community theatre. The results of the interviews show, a community theatre project, a unique community theatre project which has been adapted to the people, their characteristics and their needs through a team of professionals with a common view, the social task. The personal impact of taking part in an experience like Original Version Mercadal, the ties established with the group and an increase in participation in other theatrical activities of the city are the questions to which this initial experience in qualitative research aims to respond. At the same time they have provided a greater understanding of what it means to carry out a community theatre project.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent149 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherTeatre i societatca_ES
dc.subject.otherEducació socialca_ES
dc.titleEl Mercadal v.o una experiència de teatre comunitarica_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint