Mostra el registre parcial de l'element
Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Comajoan, Llorenç | |
dc.contributor.author | Urgell Saborit, Nadina | |
dc.contributor.author | Vilà, Montserrat (Vilà i Santasusana) | |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T11:17:05Z | |
dc.date.available | 2014-11-19T11:17:05Z | |
dc.date.created | 2013 | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Comajoan Colomé, L., Urgell, N., & Vilà, M. (2013). Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària : Anàlisi d’una seqüència didàctica . Articles De Didàctica De La Llengua i La Literatura, (60), 63-74. | ca_ES |
dc.identifier.issn | 1133-9845 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3620 | |
dc.description.abstract | Aquest article presenta l’anàlisi d’una seqüència didàctica experimentada a l’aula amb escolars de sisè de primària. L’activitat es va dur a terme amb dos objectius principals. El primer era fer que l’alumnat reflexionés sobre aspectes sociolingüístics relacionats amb la seva quotidianitat, i el segon, ensenyar a elaborar arguments al voltant de les situacions sociolingüístiques. Proposem aquesta seqüència com a exemple del tipus d’activitats didàctiques que es poden realitzar a primària (també a secundària obligatòria i batxillerat o, fins i tot, a la universitat), per tal d’integrar continguts de sociolingüística als continguts curriculars, ja sigui dins de la dimensió comunicativa, de la plurilingüe i intercultural (primària i secundària) o dins dels continguts d’altres assignatures. | ca_ES |
dc.description.abstract | This paper presents an analysis of a teaching sequence carried out in class with sixth-year primary students with two main goals in mind. The first was to get students to think about sociolinguistic aspects linked to their everyday life, and the second was to teach them to prepare argumentations about sociolinguistic situations. We offer this sequence as an example of the kind of teaching activities that can be carried out at primary level (and secondary and baccalaureate and even university level) in order to include sociolinguistic contents in syllabuses, either as part of a communicative dimension, a plural and intercultural approach (primary and secondary) or as part of subject matter in other subjects. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 12 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Graó | ca_ES |
dc.rights | (c) Graó, 2013 | |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Sociolingüística | ca_ES |
dc.subject.other | Educació primària | ca_ES |
dc.title | Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/publishedVersion | ca_ES |
dc.indexacio | Indexat a CARHUS+ | ca_ES |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Articles [1.408]