dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Asensio Carricondo, Tomàs | |
dc.date.accessioned | 2015-01-21T10:36:08Z | |
dc.date.available | 2015-01-21T10:36:08Z | |
dc.date.created | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3834 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | Aquest treball és una recerca en la qual s’ha pretès concretar quins aspectes
són necessaris treballar en una intervenció pels nois i noies de tercer d’ESO
de l’Institut de La Roca del Vallès. Per això, primer s’ha analitzat la bibliografia
especialitzada amb la intenció de conèixer quins són els principals factors que
influeixen perquè en una parella d’adolescents apareguin situacions de
violència de gènere, i quines són les millors estratègies per preveure-la. Per
fer una intervenció que respongui a les característiques concretes de
l’alumnat que assisteix diàriament a les classes en aquest centre educatiu,
s’ha realitzat un procés mitjançant un qüestionari i grups de discussió per tal
de conèixer quines eren aquestes característiques concretes. Finalment s’ha
dissenyat una proposta d’intervenció respectant els horaris del centre i les
seves programacions. | ca_ES |
dc.description.abstract | This work is a research in which I wanted to specify which aspects are needed
to work in 3rd ESO's degree students of La Roca del Vallès high school. For
this reason, the literature has been analyzed to know which main factors
affect in a teenage couple when they have gender violence situations and
what the best strategies to prevent would be. Through a questionnaire and
discussion groups on 3rd degree high school pupils, it has been possible to
know what trait and particular feature needs this center to design an
intervention. Finally, respecting schedules and school programing, it has
been designed a proposal. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 97 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Violència envers les dones | ca_ES |
dc.subject.other | Sexisme en l'educació | ca_ES |
dc.subject.other | Educació física | ca_ES |
dc.subject.other | Adolescents | ca_ES |
dc.title | Violència de gènere: anàlisi i proposta d'intervenció a l'IES La Roca del Vallès | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Director/a: Montserrat Martín Horcajo | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |