Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorAsensio Carricondo, Tomàs
dc.date.accessioned2015-01-21T10:36:08Z
dc.date.available2015-01-21T10:36:08Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3834
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball és una recerca en la qual s’ha pretès concretar quins aspectes són necessaris treballar en una intervenció pels nois i noies de tercer d’ESO de l’Institut de La Roca del Vallès. Per això, primer s’ha analitzat la bibliografia especialitzada amb la intenció de conèixer quins són els principals factors que influeixen perquè en una parella d’adolescents apareguin situacions de violència de gènere, i quines són les millors estratègies per preveure-la. Per fer una intervenció que respongui a les característiques concretes de l’alumnat que assisteix diàriament a les classes en aquest centre educatiu, s’ha realitzat un procés mitjançant un qüestionari i grups de discussió per tal de conèixer quines eren aquestes característiques concretes. Finalment s’ha dissenyat una proposta d’intervenció respectant els horaris del centre i les seves programacions.ca_ES
dc.description.abstractThis work is a research in which I wanted to specify which aspects are needed to work in 3rd ESO's degree students of La Roca del Vallès high school. For this reason, the literature has been analyzed to know which main factors affect in a teenage couple when they have gender violence situations and what the best strategies to prevent would be. Through a questionnaire and discussion groups on 3rd degree high school pupils, it has been possible to know what trait and particular feature needs this center to design an intervention. Finally, respecting schedules and school programing, it has been designed a proposal.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent97 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherViolència envers les donesca_ES
dc.subject.otherSexisme en l'educacióca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherAdolescentsca_ES
dc.titleViolència de gènere: anàlisi i proposta d'intervenció a l'IES La Roca del Vallèsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Montserrat Martín Horcajo
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint