Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorSantacreu Jubany, David
dc.date.accessioned2015-04-10T10:01:28Z
dc.date.available2015-04-10T10:01:28Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3982
dc.descriptionCurs 2013-2014
dc.description.abstractÉs de vital importància conèixer els hàbits fisicoesportius dels adolescents com a punt de partida per a la promoció d’estils de vida saludables. Aquesta promoció en l’àmbit educatiu en gran mesura es realitza a través de l’Educació Física, mostrant-se com a un dels principals objectius d’aquesta assignatura al llarg de l’Educació Secundària Obligatòria. Amb aquesta funció tant important cal saber si l’EF influeix en l’adquisició i manteniment d’aquests hàbits per tal d’adaptar-la a les necessitats dels alumnes. Per aquest motiu en el present treball s’analitzen els hàbits esportius, els motius de pràctica i la influència que té l’EF de l’ESO sobre aquests a 74 adolescents de 3r i 4rt d’ESO de l’IES Alt Berguedà. Els resultats mostren que el 78% dels enquestats realitzen alguna activitat fisicoesportiva de forma regular. En relació als motius de pràctica tant en nois com en noies és perquè els agrada l’esport (30% i 25% respectivament). Pel què fa a la influència de l’Educació Física aquesta es mostra pràcticament inexistent on tan sols un 18% dels enquestats ha respost que els hagi influït bastant o molt positivament en els seus hàbits fisicoesportius. Per tant, des de l’àmbit educatiu cal reflexionar sobre com adaptar l’EF per influir en els hàbits dels nostres adolescents.ca_ES
dc.description.abstractIt is vital to know the sporting habits of teenagers as a starting point to encourage healthy lifestyles. This encouragement is largely done through physical education, showing it as one of the main goals all along the Compulsory Secondary Education. With this so important function it is necessary to know whether the PE influences the acquisition and maintenance of these habits in order to adapt to the students needs. For this reason, this document analyzes the sporting habits, the sport practice reasons and the PE influence on these 74 secondary school teenagers from 3rd and 4th Compulsory Secondary Education from IES Alt Berguedà. The results show that 78 % of respondents practice some physical activity regularly. The reasons, so in boys as in girls, is because they like the sport (30% and 25 % respectively). Regarding the physical education influence is virtually nonexistent where only 18% of respondents replied that they have been fairly or very positively influenced in their sporting habits. Therefore, the education should think about how to adapt PE in order to influence the habits of our teenagers.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent59 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherEsports -- Aspectes psicològicsca_ES
dc.subject.otherExercicica_ES
dc.subject.otherAdolescentsca_ES
dc.subject.otherHàbits sanitarisca_ES
dc.titleLa influència de l’Educació Física de l’ESO sobre els hàbits fisicoesportius en adolescents de l’IES Alt Berguedàca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor/a: Gonzalo Flores
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix