Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorRiba Hernandez, Queralt
dc.date.accessioned2015-05-13T06:37:41Z
dc.date.available2015-05-13T06:37:41Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4038
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl desenvolupament emocional forma part del desenvolupament integral de la persona i el paper de l’Educació Física pot ser clau per aconseguir-ho. En aquest estudi s’ha fet una investigació -acció per descobrir si els alumnes de 2n d’ESO poden desenvolupar la competència emocional mitjançant 6 sessions d’Educació Física. A partir d’un qüestionari i el disseny d’un diari emocional, s’ha vinculat l’Educació Emocional amb el currículum d’Educació Física, s’ha dissenyat una proposta d’intervenció educativa d’Educació Física Emocional, s’ha volgut potenciar el desenvolupament emocional dels participants a través de l’acció motriu i així ha millorat el benestar personal i social mitjançant el desenvolupament de les competències. Finalment, s’ha pogut veure com sí que es millora aquesta competència però que només amb 6 sessions el desenvolupament en qüestió no és significatiu.ca_ES
dc.description.abstractThe emotional development takes part of people integral development, and the role of Physical Education may be the key to achieving it. In this study, we have done an action-investigation to see whether 2n ESO students can develop emotional competences by 6 sessions of Physical Education. Based on a survey and an emotional newspaper design, Emotional Education has been linked with Physical Education curriculum, we have prepared an educational intervention of Emotional Physical Education to promote the emotional development of participants through the motor action and thus, improved personal and social welfare through the skill development. Finally, we have seen how this skills improves but we found that with only 6 sessions this skill development is not significant.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherEducació emocionalca_ES
dc.subject.otherEmocionsca_ES
dc.titleEducació Física Emocional per a la millora de la competència emocionalca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor: Gonzalo Flores
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint