Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorSantamans i Jornet, Sònia
dc.date.accessioned2015-05-13T09:05:30Z
dc.date.available2015-05-13T09:05:30Z
dc.date.created2014-09
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4044
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEn aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, realitzant un mapa descriptiu dels recursos i la gestió de la diversitat a l'ESO en aquest centre. També hi ha un petit treball de recerca fet mitjançant un qüestionari realitzat a partir de l'Índex per la Inclusió de Booth i Ainscow, en el que s'analitzen aspectes vinculats a construir comunitat i a establir valors inclusius en el centre. En el document present hi trobareu les preguntes realitzades a docents, alumnes i personal d'administració i serveis, els resultats i una anàlisis d'aquests. A partir de l'anàlisi objectiu dels recursos existents i de la seva gestió i dels resultats de l'enquesta, s'han proposat alguns canvis o línies de treball per millorar la inclusió en el centre, sense perdre de vista però, que qualsevol canvi o millora per poder ser efectiva cal que sigui el claustre qui la ratifiqui i la porti a la pràctica amb èxit.ca_ES
dc.description.abstractThis Master thesis aims to analyze the measures giving attention to diversity in secondary school. Concretely, I build up a map of this measures and I analyze how the attention to diversity is managed in Escorial secondary school (Vic). In addition, using the research done by Booth and Ainscow about "The Inclusion Index" as a starting point, I have conducted a inquiry in which I ask about some dimensions of inclusive values, climate and practices in Escorial Secondary school. The inquiry questions and answers of teachers, pupils and Administration and Services Staff are exposed in the Master Thesis. Starting with the results of the survey and the map of inclusion resources, I analyze the school perspective and management of inclusion issues. Afterwards, I propose changes to improve the current measures giving attention to diversity at ESO. And also, I point out lines of work to rethink the global perspective of inclusion in the whole secondary school. Finally, the works underline that in all the proposals, teacher's staff must be a central part of all processes, debates, decisions and implementation on inclusion subject.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació secundària obligatòriaca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.titleAtenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vicca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor/a: Joan Soler i Mata
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint