Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGalbany Bagaria, Judith
dc.date.accessioned2015-09-07T07:06:31Z
dc.date.available2015-09-07T07:06:31Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4134
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEl treball que es presenta a continuació pretén aprofundir en la qüestió de “Les relacions socials dels nens i nenes amb Síndrome de Down en els espais de lleure”, amb la intenció de conèixer com són aquestes relacions. Aquesta pegunta ens porta a fer una investigació sobre conceptes com habilitats socials i inclusió. La primera part d‟aquesta investigació es basa en una fonamentació teòrica de les paraules clau relacionades entre elles. Posteriorment a aquesta fonamentació teòrica s‟han realitzat diverses entrevistes tant a joves amb Síndrome de Down, a famílies i a professionals del món del lleure. Seguidament s‟ha realitzat un anàlisi d‟aquesta informació i s‟ha relacionat amb la informació del marc teòric a fi de respondre a la pregunta de recercaca_ES
dc.description.abstractThe work presented here aims to deepen the question of "social relations of children with Down syndrome in recreation areas", intending to know how it is this relationship. This question leads us to conduct research on concepts such as inclusion and social abilities. First of all, this research is based on a the theoretical furthering of keywords relations among if. Second, there have done different interviews to young people with down syndrome, the families and professionals from the recreation areas. Finally, there has done an analysis of such information and has been linked with the information of the theoretical framework in order to answer the question posed.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent161 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherHabilitats socialsca_ES
dc.subject.otherLleureca_ES
dc.subject.otherIntegració socialca_ES
dc.subject.otherSíndrome de Downca_ES
dc.subject.otherPedagogiaca_ES
dc.titleLes relacions dels nens i nenes amb síndrome de down en espais de lleure a Catalunyaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir