Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAndreu i Serra, Cristina
dc.date.accessioned2015-09-09T11:46:46Z
dc.date.available2015-09-09T11:46:46Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4151
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest projecte té com a objectiu principal analitzar el procés que s’ha seguit en dos casos d’escolarització compartida. Així doncs, es realitzarà una recerca des del moment de la proposta del procés fins a l’actualitat, per a poder valorar quins elements s’han donat en el plantejament de la proposta, en l’elaboració del dictamen i del PI i en la metodologia de l’aula ordinària per a promoure la inclusió d’aquest alumnat. De la mateixa manera, també es valoraran els canvis que s’han produït durant el procés, la vivència d’aquest i les expectatives de futur que es tenen. Per a poder realitzar aquest estudi, s’ha dut a terme un estudi de cas múltiple a través de vuit entrevistes als professors de les escoles ordinàries, als professors del centre d’educació especial, als professionals de l’EAP i a les famílies de cada cas. Els resultats obtinguts ens mostren com s’ha tingut en compte la inclusió d’aquests alumnes en les aules ordinàries i la concepció que cada professional té d’aquesta.ca_ES
dc.description.abstractThe main objective of this project is to analyze the process of two cases of shared schooling. Consequently, we will do a research from the moment of the proposal to the present in order to evaluate which items to promote the inclusion of these students have been used on the proposal, in preparing the report, the individualized plan and the methodology of the ordinary classroom. Also it will be important to analize the changes that have occurred during the process of this experience and the future expectations that they have. In order to perform this study, we conducted a multiple case study through eight interviews to teachers of ordinary classrooms, teachers of special education center classrooms, professionals from EAP and the families of each case. The results show us the inclusion of these students in regular classrooms and the idea that everyone has about it.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent150 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.titleL'escolarització compartida, un recurs per a la inclusió?ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir