Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAparicio i García, Yolanda
dc.date.accessioned2015-09-28T09:17:54Z
dc.date.available2015-09-28T09:17:54Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4219
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractDiversos autors parlen de la importància que té l’aplicació de les competències bàsiques dins de l’educació Primària, afirmant que d’aquesta manera aconseguim durant l’etapa obligatòria que els alumnes adquireixin les eines necessàries per entendre el món i s’esdevinguin persones actives amb criteri propi. Així, en el currículum es valora el treball per competències com una manera d’ensenyar a aprendre i seguir aprenent al llarg de la vida. Per comprovar-ho, al llarg d’aquesta investigació he dissenyat una pràctica educativa a través de la metodologia SRP per ser aplicada i portada a terme en els cursets de natació que es troben dins de l’horari lectiu en el marc de l’Educació Física a l’etapa de primària. La investigació vol demostrar la importància i beneficis per l’alumnat de l’aplicació de les competències bàsiques al llarg de les diferents sessions on fins al moment, no es tenien en compte. A través de difernts instruments de recollida de dades, es pretén comprovar d’una banda, la millora tècnica i els estils de natació, i per l’altre, les aportacions de les competències bàsiques al desenvolupament dels alumnes durant el procés d’aprenentatge.ca_ES
dc.description.abstractSeveral authors discuss the importance of applying key skills in primary education.They also state that in this way we help students acquire the necessary tools to understand the world and become independent people with active internal criteria. The curriculum values competences and skills as a way of teaching and still learning throughout life. In order To check this, in this investigation I have designed an educational practice through the SRP methodology to be applied and carried out in the swimming courses that are held in the physical education school hours at primary school. This research aims to demonstrate the importance and benefits for students of applying those key skills throughout the sessions which so far had not taken into account. Through different data collection instruments, it is intended to verify technical improvement and the different swimming styles, and on the other hand, the contribution of key skills throughout their the learning process.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent180 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherNatacióca_ES
dc.subject.otherCurrículums (Ensenyament)ca_ES
dc.titleAportacions de les competències bàsiques al plantejament educatiu d’un curset de natació en horari escolarca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint