Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBuch Roca, Gemma
dc.date.accessioned2015-09-28T10:51:51Z
dc.date.available2015-09-28T10:51:51Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4223
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest estudi pretén mostrar i donar a conèixer les estratègies d’ensenyament-aprenentatge i pràctiques educatives que porta a terme un centre públic d’Educació Primària en relació a l’àrea de coneixement del medi natural. A més, també s’esmenten propostes de millora que els docents plantegen per a aquesta àrea. En el treball es plantegen uns objectius de recerca, els quals, volen donar resposta a Quina metodologia didàctica apliquen els docents de primària a les aules de ciències naturals? En la primera part es planteja la teoria de dos mètodes d’ensenyament, tradicional i actiu, i s’exposa les seves estratègies i funcionament enfocat a les ciències. D’acord amb aquesta teoria, la pregunta de recerca s’estudia a través d’observacions directes a diferents cursos, recollides en un diari d’observacions, per tal de determinar el mètode emprat en les ciències naturals en el dia a dia escolar. Seguidament, a través de tres entrevistes als docents observats, es concreten propostes de millora que els mestres creuen oportunes i s’esmenten possibles formes de fer-se viable.ca_ES
dc.description.abstractThis study wants to show the teaching-learning strategies and educational practices that a public school uses in environmental knowledge area. Furthermore, there are also improvement proposals that the teachers think for this area. The project has some goals that want to answer the following question: Which didactic method is used by school teachers in Scince subject? The first section, is about the theory of two teaching methods, traditional and active, and there are explained their strategies and performance when talking about Science. According to this theory, the research question is studied through direct observations in different academic years, which are recorded in a journal in order to determine which is the daily method used in Science subject at school. Afterwards, through three interviews to the observed teachers, there are told some improvements that they think may be good and possible ways to make them possible.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent135 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherCiències naturals -- Ensenyamentca_ES
dc.titleLa metodologia emprada en l'ensenyament de les ciències naturals a l'etapa de primària i propostes de millora - Estudi del cas de l’Escola Maria-Mercè Marçal -ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir