Panoràmica de la inclusió a les ZER del Lluçanès. Estudi de cas: Escola els Roures
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
En aquest estudi es pretén descriure i analitzar els elements i pràctiques educatives de l'escola
que poden fomentar la inclusió rural de els Roures de Sant Feliu Sasserra. En la primera fase
d'aquesta recerca s'ha realitzat una exploració de les ZER del Lluçanès per detectar l'escola que
presentava més elements inclusius, l'escola els Roures. En el treball de camp s'han utilitzat
instruments ja existents per tal d'analitzar els elements de l'escola a través de la triangulació de
diferents instruments i tècniques per recollir informació i descriure els elements i pràctiques
inclusives en l'escola rural i l'aula multigrau.
This case study aims to describe and analyze the elements and educatives practices that can
promote inclusion of the rural school Roures of Sant Feliu Sasserra. The first phase of this
research has been develop an exploratory research of the RSZ of Lluçanès to identify the school
that had more inclusive elements, the school Roures. In the fieldwork, there has been used
existing tools to analyze the elements of the school through triangulation of different instruments
and techniques to gather information to describe the inclusive elements and educatives practices
on the rural school and multigrade classroom.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Escoles rurals
Pages
75 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats