Les pràctiques educatives d’inclusió d’una mestra de 1r de primària de l’escola PAMI, a Guatemala
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
Aquesta recerca observa la presència de pràctiques inclusives d’una mestra
en una aula de 1r primària. L’objectiu és descriure i analitzar les pràctiques
educatives d’inclusió d’una mestra i també les seves concepcions sobre la
inclusió. La investigació qualitativa ha tingut com a context l’escola PAMI a
Panajachel, Guatemala. Amb les dades obtingudes i juntament amb la
descripció dels tres tipus de pràctiques, inclusiva, col·laborativa i
competitiva, el treball analitza la presencia i l’absència de les practiques
inclusives en el fer docent de la mestra. Els resultats de la investigació
mostren la dificultat de respondre a les preguntes de la recerca d’una
manera clara degut al context del país i a la complexitat de la pràctica
docent.
This research observes the presence of the inclusive practices in a
classroom of a first grade primary school teacher. The objective is to
describe and analyze the teacher´s inclusive practices and her conceptions
about inclusion. The qualitative investigation happened in the context of
PAMI School in Panajachel, Guatemala. With the dates we got and together
with the descriptions of three types of practices that are inclusive,
collaborative and competitive, this research analyzes the presence and the
absence of the inclusive teaching practices. The results of the investigation
show the difficulty of answering research questions clearly because of the
context of the country and the complexity of the teaching practice.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Pages
51 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats