Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLópez Cordón, Esther
dc.contributor.authorSala Seisdedos, Alba
dc.date.accessioned2015-09-29T08:16:29Z
dc.date.available2015-09-29T08:16:29Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4239
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest treball consisteix en una investigació per poder saber com afecten les noves metodologies més innovadores en la didàctica de les Ciències Socials, concretament a la temàtica de la Prehistòria. S’han analitzat totes les respostes de les d’enquestes facilitades a diferents docents, les quals ens han mostrat quines metodologies fan servir, i per altra banda hem analitzat el grau de motivació i aprenentatge dels infants, de dues escoles catalanes. Posteriorment hem contrastar els resultats amb estudis realitzats per diversos autors com Joan Pagès, Xavier Hernández i Joan Santacana. A partir de les observacions i resultats obtinguts, s’ha elaborat un pàgina web anomenada El rebost de l’aula dedicat a oferir un recull de materials i recursos didàctics innovadors per als docents per treballar aquesta i altres temàtiques segons la matèria corresponent.ca_ES
dc.description.abstractThis project/research/paper aimed to research the effect of the new innovative teaching methodologies used in learning of Social Sciences, focusing specifically on the Prehistory topic. Teachers of two Catalan schools provided the methodologies used in class, and they answered a questionnaire. The answers of the teachers and the degree of motivation and learning of the children were analysed and compared with the researchers conducted by Pages, Hernandez and Santacana. The data obtained from the research was used to create a website called El rebost de l’aula, which offers a collection of didactic resources to work on this topic and other as the correspond subject.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent83 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherCiències socials -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherPrehistòriaca_ES
dc.subject.otherDidàcticaca_ES
dc.titleCom ensenyar l’evolució humana a la prehistòria a partir de recursos didàctics: Experiències a les escolesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint