Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLópez García, Elisa
dc.date.accessioned2015-09-29T08:24:42Z
dc.date.available2015-09-29T08:24:42Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4240
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.descriptionPremi Vicenç Fisas i Comella que atorguen la Fundació La Farga i la UVic al millor treball de Final de Grau (edició 2015)
dc.description.abstractL’estudi d’aquesta investigació es basa en l’anàlisi dels trastorns de conducta que pot presentar l’alumnat a les escoles, concretament en la seva prevenció i detecció, per aconseguir disminuir la seva presència a les aules. La part de la prevenció ve donada pel Suport Conductual Positiu (SCP), sistema que té com a objectiu prevenir els problemes conductuals i la detecció es realitza a partir de la utilització d’eines formals que permeten visualitzar la convivència a l’aula amb la finalitat d’aconseguir una visió més íntegra i global. L’actuació vers les conductes problemàtiques s’ha convertit en un dels objectius més importants a l’educació. Per poder ajudar en aquest repte, es vol aportar al professorat metodologies i tècniques que facilitin la tasca d’identificació i intervenció preventiva.ca_ES
dc.description.abstractThe study of this research is based on the analysis of behavioral disorders that can present students in schools, particularly in the prevention and detection, in order to reduce their presence in the classroom. An important part of prevention is done by Positive Behavioral Support (PBS), a system that aims to prevent behavioral problems and detection is made from the use of formal tools that allow to visualize living in the classroom with the aim of achieving a more complete and comprehensive approach. The action toward problem behavior has become an important education goal. To assist in this challenge, we want to provide teachers with the methodologies and techniques that facilitate the identification task and preventive intervention.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent61 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherTrastorns de la conducta en els infants -- Prevencióca_ES
dc.titleSuport conductual positiu: Prevenció i detecció dels trastorns de conducta en l'àmbit escolarca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix