Mostra el registre parcial de l'element
El treball per projectes en aules de múltiples colors : la inclusió dels nenes i nenes nouvinguts
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Monclús Gairal, Sara | |
dc.contributor.author | Saña Liñán, Mònica | |
dc.date.accessioned | 2015-09-29T10:11:59Z | |
dc.date.available | 2015-09-29T10:11:59Z | |
dc.date.created | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4242 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | Aquest document presenta l’informe d’una recerca qualitativa orientada a descriure i analitzar si el treball per projectes fomenta la inclusió dels infants nouvinguts. Per portar a terme la recerca s’ha comprés la pràctica educativa de dos escoles –estudi de cas–, a partir de les observacions participants i entrevistes a mestres, contrastades amb aportacions pedagògiques sobre la inclusió i els projectes. El procés de la recerca ens ha permès conèixer què es fa a les escoles per donar resposta a la diversitat i afavorir la inclusió de nenes i nens nouvinguts, reflexionar sobre la pràctica educativa, i establir conclusions el màxim de precises i detallades. Per tant, a través d’aquest treball es pretén despertar l’esperit crític i posar en pràctica aspectes i continguts treballats al llarg de Grau, sobretot fent referència a la menció d’Educació Inclusiva i Atenció a la Diversitat. La recerca està estructurada en dos grans blocs, el primer sobre l’alumnat nouvingut i la inclusió i el segon es centra en el treball per projectes, dins del qual es troben continguts referents a les característiques dels projectes, el rol de les mestres, de l’alumnat, el clima a l’aula i per finalitzar el treball cooperatiu. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 135 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Educació intercultural | ca_ES |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_ES |
dc.subject.other | Atenció a la diversitat | ca_ES |
dc.subject.other | Infants immigrants | ca_ES |
dc.title | El treball per projectes en aules de múltiples colors : la inclusió dels nenes i nenes nouvinguts | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |