Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPajares i Tubau, Carlota
dc.date.accessioned2015-09-29T11:06:10Z
dc.date.available2015-09-29T11:06:10Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4244
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest treball és descobrir i conèixer quin ha sigut el procés migratori a Ripoll i com aquest s’ha gestionat des de les escoles, per tal d’esbrinar quines han sigut les necessitats que han portat al municipi i als diferents centres escolars a reestructurar el seu funcionament, per tal de facilitar la integració de les famílies nouvingudes i la incorporació dels fills i filles d’aquestes en les escoles catalanes. D’altra banda, a través d’aquesta recerca i com objectiu implícit, es busca saber com des de l’escola, l’equip educatiu i els infants d’aquesta, valoren aquest nou escenari plural, carregat de diferències i sabers diversos, els quals obren les portes a un món més complex i divers.ca_ES
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to discover and know what have been the migration process in Ripoll and how have managed it at schools in order to find out what needs have made the town and different schools to restructure how they work to facilitate the integrations of newcomer families and the inclusion of these children at Catalan schools. Moreover, this research has an implicit aim: figure out how schools, educational team and all the pupils value this new plural stage, full of differences and diverse knowledge, which open the door towards a more complex and diverse world.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent82 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherIntegració escolarca_ES
dc.subject.otherInfants immigrantsca_ES
dc.subject.otherEducació interculturalca_ES
dc.titleDiversitat cultural dins l'aula. Inconvenient o riquesa? La immigració a Ripoll i a les seves escolesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint