Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPiqué Ortoll, Esther
dc.date.accessioned2015-09-29T11:48:56Z
dc.date.available2015-09-29T11:48:56Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4246
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEl propòsit d’aquesta investigació és conèixer una metodologia innovadora en el camp de l’educació musical, “Les Tertúlies Musicals Dialògiques”, amb la finalitat d’apropar la música clàssica als alumnes de primària. La recerca parteix d’un enfocament qualitatiu basat en un estudi de cas. El cas escollit és l’escola d’adults La Verneda de Sant Martí de Barcelona. S’ha realitzat un anàlisi del funcionament d’aquest centre partint de l’observació directa i l’entrevista semiestructurada com a instruments de la investigació. I s’ha obtingut unes conclusions, on es pot observar com les Tertúlies Musicals Dialògiques serien una bona metodologia per ensenyar els clàssics musicals i continguts d’aquesta àrea, a partir de l’aprenentatge dialògic i de totes les seves aportacions en l’aprenentatge, a nens i nenes d’educació primària.ca_ES
dc.description.abstractThe research aim is to get knowledge about an innovative methodology in musical education, “Les Tertúlies Musicals Dialògiques”, to bring classical music to primary school children. The research adopted a qualitative approach based on a case study. The context of the case study is an adult school, La Verneda de Sant Martí in Barcelona. The research instrument has been a direct observations and a semi- structured interview. The main conclusion is that the “Tertúlies Musicals Dialògiques” could be a good methodology to teach classical music and their related contents to primary school children, based on the dialogic learning and all its benefits for the learning process.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent45 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentca_ES
dc.titleTertúlies musicals dialògiques en l'educació. Un estudi de cas : L’escola d'adults La verneda de Sant Martíca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix